Recenzie (12)
Star Trek: Discovery - Season 3 (2020) (séria)
Otřesný. Moc fňukání a ještě víc objímání.
Dark Matter (2015) (seriál)
První série slabší 3*, druhá je na tom o dost lépe. Uvidíme jak si svoje polepšení tvůrci udrží.
Votrelec (1979)
Celá série je výborná, ale s odstupem času se čím dál tím víc koukám na první díl jako na to "zlato", čímž zaslouženě je. Ze všech dílů je tenhle nejtemnější a nejatmosféričtější. Přestože je druhý díl, a vlastně i třetí a čtvrtý, poměrně výborné pokračování, tak by mě zajímalo, jak by vypadaly v podání Scotta.
Memories (1995)
První příběh za 4*, druhý 3* a poslední se mi líbíl nejvíc, 5*.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
První 3 série ok, potom kvalita neustále klesá. Každopádně nejvíc overrated záležitost.
American Horror Story - Murder House (2011) (séria)
1. série 4*, 2.série 5*, 3. série 2-3*
Star Trek: Deception (2013)
Pěkný animace, ale příšernej zvuk. Viditelnej mikrofon v uchu je taky vtipnej.
Walking Dead (2010) (seriál)
Prvni série celkem slušný (první tři, čtyři díly), druhá nic moc a u třetí jakbysmet. Pro znalce komixové předlohy to bude do velké míry zklamání.
Superjail! (2007) (seriál)
Dobrá jízda. Jednoznačně nejlepší animovaný seriál.
Temné nebo (2013)
Levná kopie Insidious, akorát že místo duchů jsou tu mimozemšťani. Pěkná zrzka a aspoň trochu zajímavej konec, jinak zklamání.