Obľúbené filmy (10)
Temný rytier (2008)
Matrix Revolutions (2003)
Matrix (1999)
Matrix Reloaded (2003)
Batman začína (2005)
Posledný samuraj (2003)
Čirou náhodou jsem na tenhle film při páteční nostaligii narazila. Jeden z nejlepších, co jsem kdy viděla. Božský soundtrack a konec, u kterýho jsem probrečela nejeden kapesník.