Recenzie (36)
Vis a vis (Netflix verze) (2015) (seriál)
Španělové opět dokázali, že točit umí. Oceňuju hlavně výborný casting a s ním spojené herecké výkony, např. Zulema je fantastická. Hvězdu ale srážím za pokulhávající logiku, podobně jako La Casa... Celkově ale dost dobrý.
Fargo - Season 4 (2020) (séria)
Ač může tahle série působit jako nejslabší, pořád je to Fargo . Je to místama překombinovaný a je tam hodně postav , ale stále to má atmosféru , kterou má jen Fargo a budu rád za každou novou sérii.
Barbaři (2020) (seriál)
Škoda, že celá série není v duchu posledního dílu. Nemá to kvality prvních sérii Vikings ani jako Last Kingdom, ale podobně jako u Britannie přidávám hvězdu, protože mám filmy z tohohle prostředí rád.
Walking Dead - Istá záhuba (2020) (epizóda)
Neuvěřitelný, jak snadno se dá zbavit šeptačů a celý hordy. Nechci tady rozebírat všechny ty nelogičnosti, musí se to brát jako komiks a jako takový je to solidně natočený.
T-34 (2018)
Občas to vvypadá jak demíčko od Wargaming, ale akce slušná, i když je to chvílema přehnaný.
Vyproštění (2020)
V příběhu bych se moc nepitval. Kdo chce slušnou akční jízdu , tak se dočká požehnaně.
Operace Rudé moře (2018)
O příběhu nelze mluvit, všichni Číňani tam vypadaji stejne, zvlášť v helmách. Co se akce týče , jsem spokojený. Pistole, různý druhy automatických zbraní, přes bazuky, granaty, minomety a odstrelovacky, drony, hromada vsemoznych ustrelenych částí tela až po honičku a přestřelku tanků v písečné bouři. Pro fanouška válečných her paráda. pro fanouška válečných filmů je to málo.
Papírový dům (Netflix verze) - Technické KO (2020) (epizóda)
Jak říká uživatel Malyszs, není možný ho nezasahnout. Uz i predtim , když do nej palili z nekolika stran. Gandhí by musel být na sračky. Nemůžu si pomoct, ale podobny situace z jinak dobrýho seriálu sráží aspon jednu hvězdu.
Papírový dům (Netflix verze) - Série 2 (2017) (séria)
Není to úplně špatný. Ale těch nelogičností je tam víc než kulek vypálenejch v poslední epizodě...
Lajna - Estrogen (2019) (epizóda)
" Klidně si vobčas sáhněte, jestli vás to uklidní" " Na mne taky klidně, Mee Too ", tvl Luboš a Robin jsou dobrá dvojka :)