Posledné recenzie (5 834)
Downtown Owl (2023)
Hamish Linklater se rozhodl že si zkusí režii, do hlavní role obsadil svojí partnerku Lily Rabe a výsledkem je standardní indiečko kde se vlastně nic extra zajímavého nestane a najednou to skončí. Lily je fajn, Ed Harris nemá moc co hrát a odpoledne nejspíš nebudu vědět o čem to celé bylo…40%
Ropná plošina (2023) (seriál)
ono vymyslet mysteriózní cosi, které si zaháčkuje diváka není zase tak složité. Dát tomu ovšem nějakou formu, vývoj a vyústění které nebude úplně na pěst už je podstatně složitější. The Rig tohle pravidlo potvrzuje. Zkraje je tahle série totiž fajn. Vrtná plošina uprostřed oceánu, záhadná mlha které by se dala krájet a skoro až hororová atmosféra minimálně ze startu celkem fungují. Jenže postupem času tomu celému začne padat řetěz a postupně se to celé doklopýtá k závěru který sice není úplně dementní, ale dobrý či snad překvapivý také není. Technicky i herecky je to každopádně ok (i když občas vykoukne lacinější CGI) a ač jde o čistý průměr, viděl sem i mnoho horších....50%
Californication - Orgie v Kalifornii - Season 3 (2009) (séria)
Becca dospěla do puberty a spolu s ní se do ní nejspíš vrátil i Hank, protože se minimálně polovinu série chová jak kdyby mu bylo třináct a do Hanka z prvních dvou sérií má docela daleko. Nástupem milostného mnohoúhelníku si to sice sedne, ale konec do té kalifornské pohody hodí vidle, protože proč mít jednou něco trochu normálního. Po skvělých dvou sériích je ta třetí lehce ústup ze slávy a doufám že další série (které už si nepamatuji vůbec) se zase vrátí k lepší péči o postavy...80%