Obľúbené filmy (10)
Constantine (2005)
Přesně takové, jaké to má být. Režisérsky bezchybné, herecky brilantní a (přirozeně) démonické..
Climax (2018)
Temný rytier (2008)
Animatrix (2003)
Biely oleander (2002)
Existuje mnoha kvalitnějších filmů s dost možná lepším scénařem, herci a nevím čím dalším, ale mít všechny "správné filmy" ve zdejší ehm "topce" toho o uživateli moc nevypoví. Proto má WO v té mojí svoje čestné místo.
Tron: Dedičstvo (2010)
To se nedá popsat! To se musí vidět!
Strážcovia (2009)
Shortbus (2006)
Matrix Reloaded (2003)
Captain America: Prvý Avenger (2011)
...a komentáře, že Kapitán Amerika je moc americký si, prosím, nechte od cesty. Děkuji.