Obľúbené seriály (5)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Tenhle seriál miluju. Veselé, dětinské, hravé a přitom tak vážné a mající hloubku. A pak že neexistuje láska na první pohled... nebo spíš shlédnutí.
Hviezdna brána (1997)
Hviezdna brána: Atlantída (2004)
Simpsonovci (1989)
Láska bolí (2011)
Závan čerstvého svěžího vzduchu mezi ohrané seriály o lásce. Hezky vtipně napsané.