Obľúbené filmy (10)
L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
Podivné dedičstvo (1972)
Film som videl nespočetne veľakrát, hlášky poznám naspamäť a to nepreháňam. Ale tento asi najlepší spaghetti-western ani po tom všetkom nestráca na svojej hodnote. Doporučujem naozaj všetkým.
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Dogma (1999)
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Ultimátna preštylizovaná pecka, ktorú z hlavy nedostanem len tak ľahko. Skvelá komédia, skvelá romanca, skvelá akcia a geniálny vizuál. F*ck Yeah!
60 sekúnd (2000)
Krotitelia duchov (1984)
Krotetelia duchov je jediný film, ktorý ma ako malého vystrašil a ako staršieho aj dokonale pobavil. Doteraz má u mňa tento film čestné miesto ako jediný film pri ktorom som sa bál.
Návrat do budúcnosti (1985)
Aladin a kráľ zlodejov (1996)
5* hviezdičiek je hlavne kvôli džinovi. Neviem ako originál, či český dabing, ale v tom slovenskom je to neuveriteľne vtipné. Hlášky ako: "Mama mi vždy vravievala, že som hlúpy ako bonboniéra(oblečený ako Forrest Gump na lavičke), alebo v konverzácií s Thorom, kde prišla otázka vy ste tchor? a odpoveď čo narobím sú nezabudnuteľné. Pre mňa počiatok pop-kultúrnych odkazov v detských kreslených filmoch.