Recenzie (3 645)
Byl jednou jeden polda 2: Major Maisner opět zasahuje (1997)
Jediné, co zůstalo na tomhle paskvilu velké, byly obří melouny Hany Gregorové, jenomže ta teď zhubla díky Chromaslimu, takže nic.
Krysař (1985)
Stoprocentně působivé. Pavouky a krysy nesnáším obzvlášť. Pamatuju se, jak jsem se jako malé dítě chvěl před obrazovkou strachem. Poprvé u tohoto díla a poruhé u Něčeho z Alenky Jana Švankmajera.
Dymová clona (1999)
S cigaretama nepřestanu :))) Tento thriller nijak zvlášť nemusím, zdlouhavé. Naštěstí se vždycky ve scénáři něco pohnulo a to udrželo mou pozornost. Paradoxně u mě herecky nejvíc zabodoval Christopher Plummer.
Bohovia sa museli zblázniť II (1989)
Laťka, nastavená prvním dílem, se snížila jen maličko...
Dívka v modrém (1939)
-TY NEJSI Z OBRAZU? -NE, Z PRAHY. Nejlepší komediální kus Otakara Vávry.
Občan Brych (1958)
Další hřebíček do rakve angažovaných filmů. Nevím nevím, ale na mé gusto se Otakar Vávra příliš přeceňuje...
Polojasno (1999) (TV film)
Bylo to dobré, ale kdyby to Filip Renč nevystlal svými komerčními nápady (četl jsem rozhovor s autorem předlohy) mohlo to být ještě mnohem lepší.
Veľký flám (1966)
Nic proti němu, ale Bourvil Louise zastínit nemohl :-) Velký flám je naprosto odzbrojující film, všichni koexistují v bezvadné symbióze. Veškeré složky příběhu jsou takové, jak mají být. No a nejlepší scéna? Nacistický dort ve tmě. Z toho jsem napoprvé opravdu nemohl :-) DAS IST PŘESTÁVKA :-)
Dědoušek se dal na odboj (1983)
Snímek věnovanáý božskému Louisovi mě moc nezaujal. Mám k smrti rád francouzské komedie, ale je to...příliš přehnané, příliš "rozlítané" a zmatené. Škoda...
Půl domu bez ženicha (1980)
Snímek, ke kterému psal scénář známý moderátor Antonín Přidal, měl být jakousi ironickou glosou o maloměšťácích, nicméně se to celé rozpadlo na jakýsi nicžánr s podezřelým koncem...