Recenzie (3 651)
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Tak tohle mě totálně minulo. Věcí o útěku je spousta, o vězení taky, tenhle seriál to jen všechno přežvykuje v ne moc lákavé úpravě, navíc je to tuctové drama o spiknutí na nejvyšších amerických místech. A odhadnu kdo je kdo a co se stane, i řadu dopředu, když mi o ní kámoš vypráví (sleduju to na nově.) Poslední, velice nepravděpodobná řada, je jen vyústěním podobných tendencí, které měly ty předchozí série pouze o trošku méně. I ta Čtyřiadvacítka se mi líbila víc. 70%, občas.
Americký gangster (2007)
Přesně takový film o "otci" gangsterů, jaký jsem čekal. Jeho kariéra mě celkem bavila, znásilnění myšlenky M. L. Kinga mě celkem naštvalo, ale stále mi víc záleželo na policajtovi v podání Russell Crowea, na jeho životě, snaze a pravdě.
Svatba na bitevním poli (2008)
Pokud chcete vidět film totálně o ničem, máte možnost.
Hriešne noci (1997)
Že si film o pornu užiju zrovna já, mi bylo jasné, jen ten konec se z dost husté depky nemusel přesouvat někam úplně jinam, působí to jako pěst na oko. Jinak ale spokojenost.
Kukačky (2008) (TV film)
Téma snímku bylo na nedělní TV inscenaci docela "over," hodnocení sráží i Jakub Prachař, leč kvaret Dušek, Stašová, Holubová a Klepl udržuje příjemnou, decentní hladinu humoru. Takže za čtyři.
300 (2006)
Mnoho slov (vypravěč je opravdu zbytečný), moho gest a když dojde k první, druhé a dalším bitvám, říkáte si, že už snad po sto padesáté osmé nemusíte vidět krev, stříkající přes celý obraz. Leč děje se to pořád, až do omrzení. A následují srdceryvné okamžiky a přátelsky chlapské poplácávání po zádech, ale co na tom, vytane-li vám na mysl, že pokud se ve snímku někdo ohání svobodou, tak pouze pro válečníky, nedej Bože být homosexuálem, postiženým, knězem, politikem nebo filozofem. Ženy mohou vzdychat nad "struhadlem" Gerarda Butlera, já bych mohl třeba nad scénou soulože s královnou, nic proti, ale u filmu, který stále předstírá něco víc, by to bylo vyloženě stupidní. Aspoň, že snímek rychle utekl. 50%.
Poslední plavky (2008)
Z hlediska vtipnosti velice řídké. Kdyby film měl tak 75 minut! Čtvrtníček, Polášek a Lábus jsou v pohodě, jen ten závěr se sumcem je přehnanej až na půdu, nehodí se do jakkoliv nadsazené komedie. Takže to nejlepší, co jsem po skončení filmu získal, byla touha po vstřícnějším počasí. Ať už je jaro!!! :-D (Zhlédnuto v lednu, komentář psán v únoru ;-)
Chyťte doktora (2007)
Že by všechny ženy byly stejné? Měl by se chlap chlapsky přiznat? Snímek se možná snaží něco říct, ale baví vás na tom ta úsměvná naivita (nic agresivního), se kterou to dělá, baví vás Kryštof Hádek, který sice zase hraje v "blbině", ale skvěle, baví vás Táňa Vilhelmová, která jako uťápnutá manželka září (tvrdá milenka jí zas tak moc nejde), takže to ve výsledku není vyloženě špatné. I když by to mohlo být mnooohem lepší. 50%, no.
Opravdová láska (2007) (TV film)
Čtvrtý příběh ze života Renaty Soukupové už je jen nastavovaná kaše. Klidně by z předchozím dílem (Krásný čas) mohl tvořit jeden film. Jediným zajímavějším momentem snímnku je postava Vojty Kotka, který dává přednost jakémukoli otci, i kdyby to byl komunista a estébák.
Disturbia (2007)
Lehce předvídatelné (co se má stát, se prostě stane), na druhou stranu ovšem lehké a velice zábavné.