Posledné recenzie (480)
Jú jú hakušo (2023) (seriál)
Ač neznám předlohu, ani mě nezajímá u takové věci hloubka postav a podobné píčoviny, které zajímají zdejší "cenzura cenzura", tak jsem se královsky bavil a spíše zíral, co dokáží v japonsku vytvořit. V émerice by to mělo přístupnost určitě R. Krásná krvavá řežba. Fantastická choreografie soubojů. CGI lepší než v některých émerických blockbusterech. Obrovská plejáda postav, kde každá ovládá něco jiného. Prostě paráda. Doufám, že budou pokračovat.
Občiansky preukaz (2010)
Film o pár mladých máničkách, který se chtěly vzepřít době. Jako kdyby za 40 let natočil někdo film o mrdkách co se přilepovaly k silnicím. U filmu mě udrželo jen hraní neherců. Pointa, že největší mánička je fízl byla skvělá. Takových je dneska mraky. A vrací se to v daleko brutálnější podobě než v tomto filmu, kde se prostě té době postavilo doslova pár lidiček a odnesli to vlastně hodně levně. Vždy se na to musí dívat člověk svým úhlem pohledu. Každý má jiný.
Vlastníci (2019)
Jako člověk se v tom skoro pozná, je to přehnané, vtipné a opět český film, kterému scénárista nedokázal vymyslet konec a pointu. Opět se zaštítí tím nesmyslem, že chce, aby si konec každý divák domyslel sám. Prostě novodobý český film. Pokud se nejedná o film o skutečné události, která má začátek i konec, tak tyto filmy prostě neumí skončit. Scénáristovi došel dech a nazdar.