Obľúbené filmy (10)
Persona (1966)
Za tenhle film posílám Liv Ullmannové veliký mlask!
Zet a dvě nuly (1985)
Tri farby: Modrá (1993)
Stratené v preklade (2003)
Idioti (1998)
8 1/2 (1963)
Inland Empire (2006)
surrealisticko dadaistické hororové drama u kterého jsem se párkrát vyděsila, málem zlomila příteli ruku...stejně jako říká kleopatra - jakmile si začnete myslet, že se v tom začítáte orientovat, Lynch vám ukáže holou řiť. Ve výsledku jsem film asi pochopila, pokud vůbec je co chápat. Každopádně, pokud rádi deptáte malé lolitky, které milují Hollywood, tak tenhle film je tou nejlepší cestou jak jim nalakovat rakev.