Recenzie (15)
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Opravdu mrazivý příběh o tom, jak někdo může dopadnout když se snaží dohledat spravedlnost a bodne při tom do vosího hnízda. Je mi jasné, že autoři tohoto dokumentu chtěli ukázat co nejvíc natočených podkladů a materiálů. Přestože sledování nijak nenudí a naprosto vás pohltí, myslím, že pro větší údernost mohla stopáž být o pár dílu kratší.
Strážcovia (2009)
Jediné co mi opravdu vadilo je, že si film neudrží tempo. Proto se už těším, až si film pustím doma na dvd (klidně i v té slibované prodloužené verzi), a rozdělím si ho na 2 nebo 3 večery. Věřím, že pak bude i mé hodnocení o hvězdičku vyšší.
Temný obraz (2006)
Většina příběhů od Philipa K. Dicka nesou určitá poselství nebo varování. Průměrné adaptace těchto příběhů, tato poselství nepřebírá. Leč v tomhle filmu myšlenka díla zůstala zachována, ale bohužel se dost ztrácí za nepřehledným dějem. I to obrazové zpracování, ač na první pohled vypadá úchvatně, začne po pár minutách iritovat. Každopádně palec nahoru za Roberta Downeyho Jr. a Woodyho Harrelsona. Bez nich bych se na tento film asi nedodíval do konce. Což by, jak hodnotím s odstupem dne, byla dost škoda.
Intímne tajomstvo (2007)
Přišlo mi, že se tvůrci filmu nedokázali domluvit jaký film to má ve výsledku být. Celou dobu film osciluje mezi hororovou komedií a (možná nechtěně) važným filmem. Ovšem ani v jednom případě nefunguje tak jak by měl. Původní nápad je dobrý, ale pár ukousnutých prstů a penisů k dobrému filmu nestačí.
Flash Gordon (2007) (seriál)
Čistokrevná komiksovka. Což někdo (včetně mě) může brát za klad. Jinak je to nafilmované příšerně. Spousta trapných pokusů o vtip.
Veľký hráč (2002) (TV film)
Snímku škodí příliš přímočarý a předvídatelný scénář. Navíc toho moralizování je tam opravdu moc. Jinak je to na tv film poměrně dobře zvládnuté a zajímavě natočené.
Kliatba domu slnečníc (2007)
Kadence dvou lekaček za pět minut je přemrštěná a spolehlivě ničí jakoukoliv atmosféru. Ač je to v prvé řadě horor, byl bych mnohem raději kdyby se tam ta nadpřirozená rodinka co se každou chvíli probíhá po stropě, vůbec nevyskytovala. Prohloubit trochu příběh a závěrečná pointa by mohla klidně zůstat. Potom by bylo hodnocení zajisté vyšší.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Opravdu jsem nečekal, že by dokázali "piráti" takhle klesnout. První dva díly u mě oba za pět hvězdiček. Trojka slabé dvě. Je to sice velkolepé, ovšem neskutečně přeplácané. Film nemá žádný rytmus. Dlouhé ukecané scény se mísí s nudnou akcí. Celé je to nezábavné a již v průběhu filmu si přejete, aby byl už konec, který ovšem stále nepřichází. Pár scén absolutně popírá zdravý rozum. Kdybych film neviděl v kině, ale na dvd tak bych to pravděpodobně po hodince vypnul a už nedodíval. I přes všechna tato negativa, některé scény mají své kouzlo, např. rozhovor Davyho Jonese s Tie Dalmou. Depp si stále drží svou úroveň, což se dá vlastně říct úplně o všech hercích. Možná, že bych byl i pro natočení dalšího dílu, protože takový konec si "Piráti z Karibiku" nezasloužili.
Ľadové ostrie (1992)
Velice fajn film, který ani po letech neztrácí na kvalitě.
Krv ako čokoláda (2007)
Člověk od toho čeká alespoň béčkový film o vlkodlacích, možná i s trochou akce nebo zajímavým rozvětveným příběhem. Bohužel ani jednoho se mu nedostane. Film je ukrutně špatný. Špatní jsou herci, špatné jsou triky, cokoliv vás u filmu napadne jako střih, zvuk, hudba jakbysmet. Ale až na "odpad" to není, takže alespoň 1*