Recenzie (2 095)
Nočný recepčný - Episode 1 (2016) (epizóda)
Hiddleston a Laurie su bozi... ale to je tak vsetko, co zatial dokazem na serialy ocenit. Pilotny dej by akcnejsi serial vedel vtesnat do par minut.
Deadpool (2016)
Cakala som, ze jeho vtipky budu vtipnejsie, takpovediac udernejsie. Inak OK. Btw, Ed Skrein... si pamatam ze ked hral Daria v GoT, vravela som si, ze jedine, co tomu sexy chlapikovi chyba, je normalne ostrihat. Mylila som sa, s dlhymi vlasmi bol lepsi.
Šťastlivec od Stana Lee (2016) (seriál)
Len Pilot. Harry je nesympaticky a nudny, vrazedna kombinacia. Namet je to zaujimavy, ale vysledok bohuzial. Nie ze by na to neslo pozerat... ale naco.
Winnetou (1963)
Po nejakych 20 rokoch som znovu precitala knihu, tak ma tahalo aj filmovu klasiku si pripomenut. Nemala som to robit, s knihou to ma spolocne snad len umrtia a film je pre dospelaka dnes... ledva stravitelny. Tie tri * su z detskej nostalgie.
James Bond: Casino Royale (2006)
Zatial neprekonana Craigovska Bondovka.
James Bond: Spectre (2015)
Tento diel nejak nezaujal, nepresvedcil.
A teraz môžem všetko (2015)
Pohodovka, neurazi.
Marťan (2015)
Tak dlho som sa chystala, ze najprv precitam knihu, az som to nechtiac videla na chate s kamosmi. Nenudili sme sa.
Labyrint: Zhorenisko (2015)
Ako napate chvilky sa nasli, nie ze nie, ale ten pocit nejasna v tom, co sa vlastne akoze deje a kto je kto mi celkom vadil.
Cesta do minulosti (2011) (TV film)
Na vikendove dopoludnie, tj cielovkou asi aj deti okolo 10r.