Recenzie (461)
Odbor městské zeleně - Pilot (2009) (epizóda)
Extrémně nevtipný pilot. Stejně jako v případě The Office očividně nejsem cílovka. Potřeboval bych snížit IQ, abych si to dokázal užít.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (relácia)
Nejlepší reality shows letos jednoznačně natočil Netflix. Nejdřív Outlast, teď Squid Game. Odpady jsou úplně mimo, je to skvěle natočené, má to napětí a celkově to skvěle funguje. Palec nahoru!
Silo - Deň slobody (2023) (epizóda)
Krásný vizuál, který ale nevykompenzuje vražedně utahané tempo, pomalé dialogy, tesknou hudbu a celkovou snahu o tajemno v každém záběru. Strašná nuda. Snad budou další díly lepší.
The Morning Show - Série 3 (2023) (séria)
Jestliže s druhou sérií přišel kvalitativní sešup (scénář se narychlo přepisoval s nástupem Covidu), tak třetí sérii je opět fantastická. Všichni hrají jako o život, děj je perfektně promyšlený a plný zvratů a těch deset dílů neskutečně rychle uteče. The Morning Show je už třetím rokem můj nejoblíbenější seriál a doufám, že se dočkáme ještě pěkných pár sérií. Top!
Nikto ťa nezachráni (2023)
Kaitlyn Dever je naprosto fantastická ve všem, v čem se objeví. Tady dokázala utáhnout celý film sama úplně bez dialogů a udržet moji pozornost do poslední sekundy. Pravda, mimozemšťani nebyli moc originální, ale jinak to byla parádní akční sci-fi a z Dever se vyklubala slušná novodobá Ripleyová. Bavilo mě to.
Invázia - Season 2 (2023) (séria)
První série byla taková nemastná neslaná, postavy často hleděly do blba, málo se mluvilo, z mimozemské invaze jsme nic neviděli a jen jsme o ní slyšeli na pozadí scén z televize či rádia. Celkově to působilo, jako že budget kromě pěkného vizuálu nestačil ještě na dobré efekty. Do druhé řady jsem se tak pouštěl s obavami. A asi i proto jsem byl tak mile překvapen, moje očekávání byla velmi nízká. Jenže ouha, tvůrci napravili takřka vše, co šlo. Přibylo emzáků, vesmírných lodí, akce, dialogů, ubylo dlouhých pohledů a všechno šlape jako na drátkách. Za mě velmi milé překvapení a třetí řadu si rozhodně nenechám ujít. Jen tak dál!
Na dně (2023)
Gay asociace na Pretty Woman s mrtvolou navíc. Dal bych tři hvězdy, ale za taneční scénu na cracku jednu přidám. Se Zachary Quintem bych klidně protancoval týden v kuse.
Sexuální výchova - Epizoda 8 (2023) (epizóda)
Trošku mi to připomnělo finále Hry o trůny. Všechno se tu honem rychle ukončuje a celý seriál končí depkou, místo něčím feel-good, co by tomuhle jinak naprosto fantastickému seriálu mnohem víc slušelo. Poslední epizoda si zasloužila lepší péči, škoda.
Všechno hned (2023) (seriál)
Konečně. Od Genera+ion jednoznačně nejlepší teen queer seriál. Má to hloubku, diverzita je tu řešená na jedničku a zaslouží si to úspěch. Doufám, že se dočkáme druhé série.
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Absolutně perfektní gay lovestory, kterých se točí tak zoufale málo! Jsem rád, že Srdcerváči ukázali, jak tenhle žánr může vypadat a těší mě, že takové projekty vznikají. Jen by jich mohlo být výrazně víc a ne jeden do roka. Jinak že místní homofobové zoufale vyhlíží každý LGBT projekt, sledují ho a pak píšou, jak to je nechutné, to už je diagnóza. Hele lidi, když vyhledáváte takové bijáky, tak jste prostě homo, už si to sakra přiznejte, bude vám líp.