Reklama

Reklama

Zack Snyder

Zack Snyder

nar. 01.03.1966 (58 rokov)
Green Bay, Wisconsin, USA

Diskusia

woodsman

woodsman (hodnotenie, recenzie)

dnes slavi God Snyder 55 rokov vsetko najlepsia za par dny nam da darcek Justice League to budu bomby 

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

HeroJoker

hele já jsem pro, at to vypustí bez dotáček, podobně jako před lety unikl Wolverine Origin....mně je tak nějak jedno kolik z toho byl Snyder a kolik Whedon, důežitej je výsledek za kterej je zodpovědný studio a nazdar, Snyder dokázal jasně že pro Warner není výdělečnej aby se dalo mluvit o úspěchu u MoS ani BvS, kdo ví jak by dopadla Liga, kdyby ji točil od začátku Whedon, přeci jen on má dvě miliardové týmovky na kontě...No to víš, pořád to udržuje v pozornosti, jinak by se o něm nemluvilo, Warner je s DC už dávno jinde a na Snydera se snaží zapomenout a jeho filmy ignorují, tak ještě aby se jednou za čas neozval....ohledně vizuáu jak řikám je to pěkné, ale přijde mi že to až přehání a staví ty artové pózy nad příběh

HeroJoker

HeroJoker (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Možná se na ten jeho vizuál divám až příliš zaujatě, protože jsem také filmař a to jak si hraje se záběry mě fakt baví. Já osobně si myslim, že Snyder Cut prostě neexistuje, protože Whedon do toho vskutku zasáhl víc než by bylo zdrávo. A je to na tom filmu vidět. Přesně poznáš, jaký scény a jaký záběry jsou od Snydera, a který od Whedona. Což se mi taky svým způsobem líbí, že poznáš režisérův rukopis. Jsem si jistej, že tu závěrečnou bitku v tom Černobylu už měl komplet i s postprodukcí pod palcem Whedon. Navíc vyhodil původního skladatele a nahradil ho Elfmanem, který už není ve svý kůži hodně dlouhou dobu. A ta hudba mi přišla příšerná bez ohledu na to, kolik tam nacpal odkazů na 80kový melodie z DC filmů. Dneska zase Snyder postnul black Supermana, kterou beztak nacoloroval, jak už jsi řekl...pořád se snaží okolo toho udržet pozornost. Co mě ale překvapuje je to, že 2 roky po vydání je ten Snyder Cut stále živej a stále se vyvíjí na WB tlak. I kdyby měli vydat jen nedodělanou verzi od Snydera, koukl bych se na ní rád, abych porovnal. :) 

na príspevok reagoval Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

HeroJoker

Tak to určitě, je že jak snyder dokázal, on umí točit hlavně jednohubky jako 300 nebo watchmen, na které dostane malý rozpočet a může se vyřádit a není očekáván obrovský výdělek aby mohl natočit dalších X filmů Ale na univerzum od k těm svým megalomanskym nápadům potřebuje pomocnou ruku prostě... A ano a Souhlasím, to je vypouštění Coby kdyby vždy když zatouží po pozornosti je vysloveně trapný.. Líbí se mi tento komentář na toto téma :Snyder cut je jen vlhký sen Snyderových podkuřovačů... Snyder je venku ze hry ale aby zůstal relevantní tak furt teasuje blbý černobílí fotky z deleted scén který se vsadim ani neměli být v jeho filmu ale nic jinýho nemá tak s tim furt akorát živý jeho fanbase. Momoa snad dokonce řekl že ten cut viděl... přitom celý to natočený neni, Cavill řekl že to neexistuje, potom co to řekl tak zase Snyder vyfotil krabice s filmovýma cívkama na kterých je napsáno Snyder Cut aby to zase oživil... nejhorší je že ty fanoušci už ani neví co tam být mělo a co ne protože např. black suit Superman s vousama měl být údajně ve Snyder cut ale přitom celou scénu s bitkou proti lize kde je Superman oživenej natáčel on (je v bts videu přímo na place) takže si tím fanoušci protiřečí. Snyder byl ten kdo měl geniální nápad že Atlanťané budou mluvit ve vzduchových bublinách a další divný nápady. Dokonce snyder každýmu kdo se zeptá dokonce píše že i CGI je 100% hotový (pokud jo tak proč to teda nyblo venku celý od něj? Jestli to existuje čemuž já nevěřim a jednou to opravdu bude venku tak se vsadim že to bude stejně průměrnej film a všichni akorát budou nadávat a ti co to celou dobu bránili budou pro smích..... Naprosto souhlasím.. Vizual je pěkný co snyder má, však má nějakou art univerzitu ale po pár filmech mě to nudí, cpe tdo filmů tunu zpomalovacek a krásných kycovitych artů kterých jsou ty filmy plné. Ano je to je to styl, Bay má taky nějakej atd ale ono je to tak krásně vizuální až úplně nudný asi jako série Johna Wicka která je tak dokonalá až o ničem

na príspevok reagoval HeroJoker

HeroJoker

HeroJoker (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Vcelku souhlasím. Mě se nelíbí jak se teď Snyder zbláznil a jeho názory mi momentálně přijdou dost mimo a docela u mě klesl. Hlavně to, jak postuje scénáře a plány, které původně chtěl zahrnout v JL a dál. Už bych byl nejradši aby o tom Snyder nemluvil. Tohle je vyloženě rejpání do otevřený rány. Plány na komiksovou budoucnost WB zní jako vlhkej sen DC fandů. Všechno to do sebe perfektně zapadá až do Flashpointu (knightmare část dává dokonalej smysl najednou). Každopádně toho se už nikdy nedočkáme a Snyder by to měl nechat bejt. Když jsem si přečetl jeho původní scénář k JL, tak mi došlo, že on měl v hlavě Endgame before it was cool. Jeho vize se mi moc líbila a je to celkem uplně jasnej komiks. Jasně že DC není jen o Batmanovi a Supermanovi, ale to jakou tomu připravil atmosféru, vizuál se mi fakt hodně líbilo a k té kampani "Realese the Snyder Cut" se aktivně hlásím, i když je to docela nereálný. Můžeme se dohadovat o tom jak by to dopadlo kdyby... Ale samotná ta vize pro DC WB je imho absolutně boží. Taková krásná směska všeho zásadního z krizí.

na príspevok reagoval Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

HeroJoker

hele máš v mnoha věcech pravdu, ale taky je třeba říct, že i přesto, že si asi jednou Snyder nějakej komiks přečetl, jde vidět, že je kolikrát uplně mimo. Taky je potřeba říct, že jeho filmy u DCEU jsou ty vůbec nejdražší a tedy musí hodně utržit což se nepovedlo. rozhodně hodnotím originální přístup, ale zase nesmíš vystoupit uplně hodně z řad..mně třeba prodloužená BvS nepřijde tak diametrálně jiný film než kino verze, jen jsou doplněny jisté věci. Jiný film je prodloužená verze Pána Prstenů ale BvS mi tam nepřijde, ale to je as jen můj pocit....hele vše je to politika a peníze. Pokud chceš mít úspěšný filmový univerz napříč lety a mnoha filmy, musíš mít perfektní strategii a ne že hned do prvního filmu narveš 220 milionů a do druhého údajně 411 milionů jak některé weby uvádějí (mluvím o BvS ne SSq) v základu stál 250 milionů. TO prostě vyžaduje perfektní strategii a vizi studia popřpadě režiséra kterého studio podpoří a to se nestalo....shodou okolností v době natáčení BvS v kinech šel UNCLE s Cavillem, který nedopadl dobře a Warner najednou nařídil, že v BvS má být více Batman....takže prostě je to politika a za vším hledej prachy, bohužel. Pak je taky potřeba říct, že DC vůbe není temné tak jak si každý lajk myslí, je to uplně stený jako Marvel, barvičky a plátěnky jak pro děti, mládež tak i dospělí, akorát DC celé roky dokola dojilo jen Supermana a Batmana a DC skutečně není jen Superman a Batman. Prostě neudělá temného supervážného Aquamana. Film Aquaman se mi hodn líbil, velkolepé dobrodružné akční, za mě skvělý...Shazam se nabízel udělat takto, prostě ten taky nejde udělat temně a vážně a drsně....si prostě zvykej...

na príspevok reagoval HeroJoker

HeroJoker

HeroJoker (hodnotenie, recenzie)

Já myslím, že už mu trošku hráblo. Ne že by se člověk divil. Ale storytelling mi u něj přišel skvělej. Man of Steel a hlavně BvS miluju. Ale u BvS jsou cejtit zásahy studia dost. A Directors Cut z toho dělá dost jinej film než je kino verze. Já na něm měl rád, že nedělal z komiksovejch fandů blbečky za cenu přístupnosti širokejm masám jako třeba Marvel. DC WB šlo tímhle směrem třeba u Aquamana a najednou už mě to prostě nebere. A to samý u Shazama. Ale je vidět, že lidi tohle chtějí. Mě ale ta uniformita už prostě nebaví. 

na príspevok reagoval Ratemus

CarnTheNunya

CarnTheNunya (hodnotenie, recenzie)

Od něho ani omylem. A když to je ze západu, tak pochybuju, že by se to ještě dalo nazývat "anime". Leda, že by se na tom podílelo i Japonsko. 

TheDarKnig

TheDarKnig (hodnotenie, recenzie)

Ratemus

Ten tvůj komentář tam. Jak by to mohla být Vinland saga, když tphle bude originální západní anime, Vinland není o nordickych bozích a navíc je už adaptován - zrovna teď začalo anime, jsi zapomněl? :-)

na príspevok reagoval Ratemus

woodsman

woodsman (hodnotenie, recenzie)

hrdygay

prekrasne napisane tiez sa pripajam legenda filmového priemyslu stvoritel Batman v Superman Dawn of Justice najepickejsi film vsekych cias nedoceneny reziser jednymi limovany druhymi nenavideny proste BOH komiksov Hail Snyder navdzy v mojom srdci 

na príspevok reagoval Ratemus

hrdygay

hrdygay (hodnotenie, recenzie)

vsetko najlepsie vsemocny boh, najlepsi reziser vsetkych cias, reziser s najlepsim vizualom, s najlepsou akciou, najlepsimi emociami, stvoritel dceu, reziser najlepsieho filmu vsetkych cias batman vs superman, tesim sa na dalsie epicke dceu filmy

na príspevok reagoval woodsman, Sabrewulf

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Hele já ti nevím, mně se nelíbily ani trailery a přijde mi že Dceu má celkově takové horší CGI ať je to Doomsday, celá Liga v čele s Pixelwolfem a fousy Supermana, souboj Diany s Aresem její boj s lanem nebo ten incubus v SSq nebo jak se jmenuje...naopak v Aquamanovi a MoS mi vše přišlo perfektní..

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Sabrewulf

Technicky vzato propadák byla Liga, tam bych to nazval přímo tunelem, MoS nebyl moc výdělečný, nejspíš to nic pořádně nevydělalo, BvS byl tak nějak šul nul, něco to asi trhlo ale Warner byl přesto zklamaný a mluvil o neúspěchu jelikož byl film fakt dráhy navzdory tomu kolik utržil..o Lize netřeba mluvit...ovšem teď dostal Snyder malý rozpočet a na mantinely a může se utrhnout ze řetězu...za mě palec nahoru

na príspevok reagoval Sabrewulf

Sabrewulf

Sabrewulf (hodnotenie, recenzie)

By mě docela zajímalo, kolik čuráků v Hollywoodu Snyder vykouřil. Jednoduše není možné, aby někdo natočil 3(!!!) finanční propadáky po sobě a oni mu dávali vesele vysoké rozpočty na další filmy. Co třeba takový Sommers, stejný metr by to chtělo.

na príspevok reagoval Ratemus

Ratemus

Ratemus (hodnotenie, recenzie)

Zax

Ale jo, tupá rubačka s průměrným příběhem...proč ne..alespoň že to celkem pěknou kresbu

Uživateľ Ratemus zmazal svoj príspevok.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Súvisiace novinky

Třetí Wonder Woman nakonec nebude?

Třetí Wonder Woman nakonec nebude?

11.08.2023

Herečky Gal Gadot (Wonder Woman, Rychle a zběsile 5) byl v posledních dnech plný internet, což je dáno zejména tím, že má tento víkend na Netflixu premiéru její nový špionážní snímek Heart of Stone … (viac)

James Gunn upřesňuje restart DC

James Gunn upřesňuje restart DC

15.07.2023

Ještě před premiérou Flashe režisér a nový šéf DC Studios James Gunn uvedl, že veškerá komiksová tvorba studia počínaje jeho snímkem Superman: Legacy bude jedno velké propojené univerzum. Již delší… (viac)

Proč Lucasfilm zamítl Star Wars od Snydera?

Proč Lucasfilm zamítl Star Wars od Snydera?

05.07.2023

Koncem roku uvede na Netflixu režisér Zack Snyder (Muž z oceli, Watchmen) svoji novou epickou sci-fi Rebel Moon, respektive její první část. Dvoudílná sága ale bude údajně jenom začátkem, už nyní… (viac)

Režisér

Scenárista

Producent

Kameraman

Herec

Hosť

Súvisiace novinky

Třetí Wonder Woman nakonec nebude?

Třetí Wonder Woman nakonec nebude?

11.08.2023

Herečky Gal Gadot (Wonder Woman, Rychle a zběsile 5) byl v posledních dnech plný internet, což je dáno zejména tím, že má tento víkend na Netflixu premiéru její nový špionážní snímek Heart of Stone … (viac)

James Gunn upřesňuje restart DC

James Gunn upřesňuje restart DC

15.07.2023

Ještě před premiérou Flashe režisér a nový šéf DC Studios James Gunn uvedl, že veškerá komiksová tvorba studia počínaje jeho snímkem Superman: Legacy bude jedno velké propojené univerzum. Již delší… (viac)

Proč Lucasfilm zamítl Star Wars od Snydera?

Proč Lucasfilm zamítl Star Wars od Snydera?

05.07.2023

Koncem roku uvede na Netflixu režisér Zack Snyder (Muž z oceli, Watchmen) svoji novou epickou sci-fi Rebel Moon, respektive její první část. Dvoudílná sága ale bude údajně jenom začátkem, už nyní… (viac)

Reklama

Reklama