Réžia:
Ferenc GrunwalskyScenár:
Ferenc GrunwalskyKamera:
Tibor MáthéHrajú:
Péter Andorai, Ferenc Csizmadia, Jan Nowicki, Dénes Újlaky, Károly Eperjes, Ildikó Kishonti, János Derzsi, Gyula Pauer, Erzsi Cserhalmi, Miklós Székely B., György Dörner, Péter Blaskó, János Bán (viac)Hrajú
Péter Andorai
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Mefisto (1981)
Sluneční jas (1999)
Hanussen (1988)
Jan Nowicki
Poľsko
Najlepšie filmy:
Veľký hráč (1982)
Denník pre moje lásky (1987)
Rodinný život (1970)
Dénes Újlaky
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie filmy:
Nárcisz és Psyché (1980)
Občan X (1995) (TV film)
Vášeň (1998)
Károly Eperjes
Maďarsko
Najlepšie filmy:
6:3 (1999)
Hanussen (1988)
Za zatvorenými dverami (2012)
Ildikó Kishonti
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Mefisto (1981)
Počestná noc (1977)
Futbal starých čias (1973)
János Derzsi
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Kutya éji dala (1983)
Nárcisz és Psyché (1980)
Satanské tango (1994)
Gyula Pauer
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie filmy:
Szürkület (1990)
Zatratenie (1988)
Kouzlo půvabu (2000)
Erzsi Cserhalmi
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Sekundy úzkosti (1974)
Allegro barbaro (1979)
Mravenisko (1971)
Miklós Székely B.
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Satanské tango (1994)
Szürkület (1990)
Zatratenie (1988)
György Dörner
Maďarsko
Najlepšie filmy:
6:3 (1999)
Skleněný tygr (2001)
Péter Blaskó
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Pevnosť (1979)
Pátranie (2008)
Lodník na Dunaji (1974)
János Bán
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Vesničko má středisková (1985)
Člověk bez osudu (2005)
Liza, líščia víla (2015)
György Cserhalmi
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Nárcisz és Psyché (1980)
Piata pečať (1976)
Stezky světla (2005)
Julie Faloux
Najlepšie filmy:
Pes Plešivec (1981)
Károly Nemcsák
Maďarsko
Tamás Cseh
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie filmy:
6:3 (1999)
Tyranovo srdce alebo Boccaccio v Uhorsku (1981)
Elektra a její pravda (1975)
Balázs Blaskó
Maďarsko
Najlepšie filmy:
Allegro barbaro (1979)
Maďarská rapsódia (1979)
András Fekete
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie filmy:
Kutya éji dala (1983)
Nárcisz és Psyché (1980)
Sluneční jas (1999)
Gáspár Ferdinándy
Najlepšie filmy:
Kutya éji dala (1983)
Nárcisz és Psyché (1980)
Maliarov svet (1980)