Réžia:
Bill CorcoranScenár:
Kathleen RowellKamera:
Frank TidyHudba:
Misha SegalHrajú:
Connie Sellecca, Perry King, A Martinez, Patricia Clarkson, David Wohl, J. Smith-Cameron, George Martin, Sally Wingert, Barbara KingsleyObsahy(1)
Rebeka Crossová, uznávaná bioložka, vede vcelku hezký život. Náhle jí ale umírá otec a vysoká škola, na které přednášel, ji požádá, aby za něj dokončila semestr a výzkum. Po poradě s manželem Geoffreyem nakonec nabídku přijímá. Na škole se setká s Mikem, svou láskou z mládí, a starý cit znovu ožívá. Rebeka Mikovi zatají, že je vdaná, začíná žít dvojím životem a romantika se pomalu mění v peklo. Rebeka pendluje mezi oběma městy a oběma muži. S Mikem nakonec uzavře druhé manželství a je pro ni čím dál složitější udržovat oba své manžely v patřičné vzdálenosti od sebe. Nic ale netrvá věčně, jednoho dne se ji Geoffrey vydá navštívit a najde ji v náručí Mika. Oba muži jsou zjištěním situace šokováni, Rebeka je zatčena a obviněna. Protože ani jeden z nich nepodá žalobu, je na kauci propuštěna. Jenže oba její vztahy jsou v troskách... (oficiálny text distribútora)
(viac)Hrajú
Connie Sellecca
USA
Najlepšie filmy:
Bratrstvo růže (1989) (seriál)
Zázračné pristátie (1990) (TV film)
Vše o štědrém večeru (2012) (TV film)
Perry King
USA
Najlepšie filmy:
Mandingo (1975)
Třída roku 1984 (1982)
Jatka č. 5 (1972)
A Martinez
USA
Najlepšie filmy:
Columbo (1971) (seriál)
Change of Habit (1969)
Powwow Highway (1989)
Patricia Clarkson
USA
Najlepšie filmy:
Zelená míľa (1999)
Prekliaty ostrov (2010)
Nepodplatiteľní (1987)
David Wohl
USA
Najlepšie filmy:
Zachráňte vojaka Ryana (1998)
Horúce strely 2 (1993)
Vojna Roseovcov (1989)
J. Smith-Cameron
USA
Najlepšie filmy:
Mocná Afrodité (1995)
Charing Cross Road č. 84 (1987)
Tichá harmonie (2014)
George Martin
USA
Najlepšie filmy:
Leon (1994)
Čas prebudenia (1990)
Spolok mŕtvych básnikov (1989)
Sally Wingert
Najlepšie filmy:
Fargo (1996)
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Jej prípad (2005)
Barbara Kingsley
Najlepšie filmy:
Príbeh Alvina Straighta (1999)
Líbezná země (2005)
Můj svědek (2012)