Reklama

Reklama

Star Trek: Neznáme svety

(seriál)
  • Česko Star Trek: Podivné nové světy (viac)
USA, (2022–2024), 28 h 4 min (Minutáž: 46–63 min)

Hrajú:

Anson Mount, Ethan Peck, Christina Chong, Melissa Navia, Rebecca Romijn, Jess Bush, Celia Rose Gooding, Babs Olusanmokun, Bruce Horak, Dan Jeannotte (viac)
(ďalšie profesie)

Série(3) / Epizódy(30)

Obsahy(1)

Kapitán Pike, vedecký dôstojník Spock a Číslo 1 objavujú nové svety vo vesmíre na palube USS Enterprise. (SkyShowtime)

Diskusia

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Tj. Jednu dobu jsem mel pocit, ze Tpring je byvala pornoherecka, pac s takovou vizaci moc bab v treku obecne, fakt moc nemas. 😁 A STD je kapitola sama o sobe. Kdyz se zjevilo SNW, byla to v podstate sbirka modelu a modelek ve srovnani s STD. Ktere se diky tomu stalo sbirkou telesnych kuriozit. 👌👍

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

PKD

Jako obecně je většina postav v SNW hezkých, viditelně zdravých a příjemných na pohled. A to i mužských. Oproti tomu panoptiku příšer a kriplů v STD radost pohledět.

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

PKD

No, pornodíl by nebyl tak špatný nápad. Roimijnová je sice plastová babička, ale ty mladší jsou docela fešné a taková Gia (Tpring) je vyloženě kost. Vůbec bych se nezlobil, kdyby si s krásnou Bushovou (Sestra Kaplanová) vylízaly pekáče, zatímco Peckův Spock bulí někde v rohu ;-)

na príspevok reagoval PKD

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Já věřím a doufám v pokračování tvůrčí rozmanitosti a odvaze ala pohádkový či muzikálový díl, a nebo další crossover. Někde jsem snad i četl něco o loutkové epizodě, takže to nebo cokoli jiného, jen ať se tolik nehraje na jistotu, jako doposud.. 🙏

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Me to zatim tak nestve, ale je fakt, ze zacinam byti ponekud... znepokojen. Ale obcas zajde na vysadek a tak. To zase jo. :) 

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

PKD

Tak to bylo dobré. Ale bohužel přesné, člověk bez znalosti ST by ze sledování 2. sérky nabyl dojmu, že Pike je palubní kuchař jako byl Neelix.

Pokud budou v třetí sérce pokračovat jako v druhé, tak bych byl radši, kdyby seriál zrušili už po ní a do čtvrté se nepouštěli.

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

4.s. jest potvrzena. Tak at to amatersky kuchar a obcas kpt., dotahne na 5. 👍👌

na príspevok reagoval cernakus

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

dragon94

To je dost možné, ale uvidíme. Těším se ať už to budou vysílat kdykoli, hlavně když to nakonec bude. Navíc není pochyb o tom, že sami vědí nejlíp, kdy to vypustí a proč...

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Ja zadnou chanuku nemam, takze mi nic nezkazi. Ale to SNW bych prec jen protlacil do konce roku, aby hezky sedely letopocty. 😁👍

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Kdyby to byli lidé, mohli by dat SNW na vánoce a tu pohlavní nemoc na jaře. Ale jsou to Židé a tak nám spíše tu Chanuku zkazí. to by bylo aby gojum dělali radost 😀

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Samoz. ze ne. Ale byla by to prdel. A nic extra, by se nestalo. Ale byli by hodne pitomi (coz jsou castecne i tak) pokud by to nechteli dostati k lidem, jeste do konce 2024. Uz jen qulli tomu jiste shockujicimu rozuzleni v dile 3x01. 🤣👍

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

PKD

Nevěřím tomu, že by to vysílali paralelně. Myslím, že i kdyby měl jeden seriál končit a na to druhý začínat, je to pro ně výhodnější, než souběžný run, ale spíš jeden ze seriálů posunou tak, aby mezi nimi nějaký ten měsíc byl.

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Vzhledem k tomu, ze zacali o pul roku pozdeji, nez obwykle a ocekavany konec nataceni je v cervenci (kdy tento rok jela 2.s.) tak to rozhodne nebude driv, jak na podzim. Takze je realna moznost, ze to povali zaroven s 5.s. LD. 😁

na príspevok reagoval Khanos

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

PKD

Aha. No buď rád, že to nezařízli vůbec, že jo. Kombinace horšího přijetí S2, stávky v halyvůdu a problémům s celým Kurtrekem tohle bylo více, než jen teoretická možnost. Takže máme v podstatě štěstí.

Už se ví, kdy to asi přijde na trh, když už se začalo?

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Ee. Poukazuji na to, ze se zacala vyrabeti az nyni, pac puv. plan byl samoz. jiz na jare letos, kdy jsme zodpovedne cuceli na 2.s. Ostatne, jak to bylo v pr. 1. a 2.s. 😁

na príspevok reagoval cernakus

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

No, v souc. dobe, diky megastavce (ruce pryc od stavky, haha) se zacala v souc. dobe, vyrabeti 3.s. To zase bude kecu, az to zacne a ruz. brutalne genialnich osobnich souboju. Checht. Nemohu se dockati. Davam tomu tak 2 tydny a pak automaticke... odpojeni. Tak cus a pekne svatky. Pokud mozno, ne Shitcoverovske. A prectete si fajn roman, Valka o Enterprise ci comics.prequel k vynikajici staromilske ST hre, Resurgence. O TOS comicsech, ani nemluve. 😁😉👍👌🛸🛰️🚀

na príspevok reagoval cernakus

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

To mě naopak kostýmy a obzvláště pak uniformy v nových Trecích přijdou na dost dobré úrovni a mě osobně se hodně líbí. Ať už jde o uniformy z DIS, SNW či PIC, ale i z Prodigy či Lower Decků, tak snad v žádném z těch seriálů mi nepřijdou pocitově ani jinak na nějaké byť jen průměrné úrovni. Je to samozřejmě dosti subjektivní a každému se může líbit něco jiného (já třeba zase kdo ví jak neachám z těch legendárních TWoK uniforem či těch "šedivých" z DS9), ale asi by mě dost zajímalo, co by sis tak představoval ty konkrétně, aby jsi byl spokojený a odpovídalo to tvé představě.. ?

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Shakaar

Nové série si vytváří vlastní canon a povětšinou ignorují co bylo dřív, nebo si jen vyzobávají, co se jim momentálně hodí. Tobě se to nelíbí, mně se to nelíbí, spoustě dalších se to nelíbí, ale stejně se to děje, co na to mám napsat, no.

Myslím, že novému publiku je to jedno, ze starých fanoušků se někteří přizpůsobili tomu, že ve snaze zůstat za každou cenu COOL je celý svět ST naruby a na nás zbývajících už holt nezáleží. Když mám trekovou náladu, pustím si něco z klasické éry do roku 2005, každému fandovi, co to cítí stejně doporučuji totéž.

Třetí řada PICiho ještě aspoň hraje na tu správnou nostalgii. Jak tu napsali někteří a já s tím nemohu nesouhlasit, není to mnoho, ale víc už dneska nedostaneme. To je i jeden z důvodů, že v oblasti sci-fi se mé zájmy přesunuly pryč od světa Treku.

Shakaar

Shakaar (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Mě přišlo že konzistentnost STP nic neříkala, ostatně to není problém jen Picarda ale i ostatních trek serií v současnosti. Buď se to snažili dělat nějak moderně, nebo se to snažili dělat "old schoolově". Obrovské zklamání byly nové postavy. Když se podívám zpětně byli tam potencionálně zajímaví herci, postavy, ale buď ten potenciál nerozvíjeli, nebo tu postavu jednoduše "uklidili" ať už přežila nebo ne. Staré herce jakožto postavy vždy rád viděl, ale přijde mi že strašně špatně zestárli. A to není problém nyní, to už byl problém někde ve Star treku: Insurrection. Už tehdy jsem měl pocit že tlačí v určitých věcech na pilu, jako Picarda jako akčního hrdiny. Ale zde navíc mi vyloženě vadilo jak ze všech postav dělali charaktery "ala bezdomovec". Zvláště práce maskérů vypadala třeba u Frakese nebo Willa Wheatona jako by ti dva v první nebo druhé řadě přišli na plac pět minut před natáčením a šli natáčet v tom do čeho se ráno oblékli. 
K tomu vezmu třeba i vizual uniforem, běžných oděvů. Naprosto většinou bez nějakého nápadu. Což je škoda, protože Trek byl v tomto pověstný že třeba experimentoval i s účesy, modou. Tohle všechno dokresluje celkový pocit ze série. Já vím že nyní je populární zdůrazňovat "pocity postav" a ne jak vypadají. Ale součástí scifi je pohled na to jak se móda změní. A bohužel v tomto směru produkce neměla většinou absolutně žádnou představivost.

na príspevok reagoval Khanos, PKD, Jakkob

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

Také si myslím, že Quinn ještě nebyl ovládán. Když se ho Picard později ptá, na jeho předchozí varování, Quinn to bagatelizuje. Co se Remmicka týče, tady nevím. Jde o to, jak rychle byli paraziti schopni se rozmnožovat. Pokud to vyžadovalo čas, je možné, že Remmick jen čekal, až bude mít pro Quinna ovladače nebo na vhodnou příležitost podniknout svůj krok.

Pokud byli schopni se rozmnožovat dle potřeby, pak by to naznačovalo, že Remmick ještě nebyl ovládán, jinak by nedopustil, aby Quinn šířil povědomí, že se něco děje. Quinn by logicky musel být jedním z prvních cílů.

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Když už je řeč o skvělé epizodě Konspirace, tak by mě stran ní zajímalo, co si myslíte o postavách Remmicka a Quinna, konkrétně o jejich úloze v epizodě "Coming of Age" (19. epizoda první řady). Co byli zač v Konspiraci víme, ale mě by zajímalo, zda již ve výše zmiňované epizodě byli pod vlivem oněch parazitů, či nikoli.. ? Podle mě tedy ještě ne, neboť se mám dojem sám Quinn svěří Picardovi o tom, že si je vědom těch podezřelých přesunů a akcí v jádru Flotily, ale v případě Remmicka si nejsem jistý...

na príspevok reagoval Khanos

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

Na trilobity z Konspirace bylo v TNG ještě moc brzo. Nebyli technicky nijak zvlášť vyspělí a pocházeli z dalekého koutu galaxie. Takže by jim mělo trvat dekády, než se dostanou do alfakvadrantu.  V PIC by je už teoreticky řešit mohli.

Nicméně je třeba vzít v potaz, že ty potvory nebyly prvoplánový nepřítel. Záměr byl natočit epizodu o vojenském převratu v HF (něco co pak rozvinuli v DS9), akorát Gene řekl nasrat, dokonalí důstojníci HF tohle prostě nedělají a tečka. Takže se do příběhu násilně naroubovali mozek ovládající trilobiti. Trochu natruc Genovi tak tvůrci epizody vtěsnali do scénáře nechutné záběry, které vedly k ne zrovna pozitivním recenzím (TNG byla vnímání jako young adult, ale většina epizod měla rating 13+). V Anglii dokonce dostala ta epizoda banánek.

Takže proto se k tomu nechtěl ani Gene ani Berman vracet. V podstatě do universa nepatřili a lore zavedené Konspirací předurčovalo jakoukoliv další epizodu s těmi potvůrkami jako problematickou pro tehdejší televize.

Ovšem jak Khanos podotýká, je sakra rozdíl mezi nerozvinutím zásadní dějové linky seriálu na pokračování a jedné jediné epizody (podobně autoři přistoupili k S06E05 Schism, které si taky říkalo o rozvinutí), která navíc do universa ani nepatří.

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Konspirace je obecně považována za jednu nej epizod nejen první řady, která je jinak docela bída, ale myslím že i TNG celkově. Rozhodně je to epizoda, kterou bych i já doporučil někomu jinému, kdyby se ptal na můj názor.

A ano, předpojatý asi jsem, ale nijak mě to netrápí :). Tady jsme ostatně v nějakém ohledu předpojatí všichni...

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

Tak Konspiraci považuji za nejlepší epizodu první řady, a jednu z nejlepších v TNG, takže jsem rád, že se líbila i tobě.

Co se toho druhého týče, asi se shodneme, že se neshodneme. Považuji tě za předpojatého a ty můžeš myslím stejně tak vnímat mně. Nemá smysl tohle téma spolu rozvíjet.

na príspevok reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Mě to srovnání nepřijde tak úplně mimo, jediný rozdíl vidím a vnímám v tom, že příběh Konspirace je roztažený na jednu epizodu, zatímco příběh první a druhé řady PIC je na více epizod. A ano, u Konspirace mi skutečně přijde, že ten závěr vyloženě vybízí k tomu, že se na to později naváže, což ale není ten samý pocit, který mám u obou dvou sérií PIC. Resp. abych byl férový, tak u první série jsem ho neměl a nemám vůbec (tam mi to skutečně přijde uzavřené, s tím že jsem vůbec nečekal a ani neměl pocit, že by se k tomu tvůrci později snad vraceli), zatímco u té druhé jsem přeci jen trošku očekával, že se o tom v další sérii třeba jenom zmíní.
A může ti to přijít legrační, ale mě se Konspirace coby epizoda fakt moc líbila a líbí, a dokonce je to i jedna z těch málo epizod, které jsem viděl v doby kdy to běželo premiérově v televizi a dobře si pamatuji na to, jak se jsem se u toho bál a byl to pro mě pomalu ekvivalent Scottova Aliena. Tím spíše mě mrzí, že na to navázali až v tom STOčku, ale třeba se ještě dočkáme nějakého filmu či seriálu, který tu načatou látku nějak zužitkuje a použije. Vůbec bych se za to nezlobil... 

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

Nejde srovnávat otevřený konec v epizodickém seriálu s kontinuálně se rozvíjejícícm Pikrdem.

V porovnání s PIC mi teda uzavření Konspirace příjde o dost ucelenější, než naprosto rozházené finále obou prvních řad PIC. Ale souhlasil bych s tebou alespoň v jednom bodě a to že i já bych rád dostal pokračování této linky. Když začala třetí řada Pikrda, chvíli jsem v to vlastně i doufal. Kdysi jsem četl, že původní plán byl, že ten signál, který byl vyslán ke konci epizody měl navázat na Borgy, ale nakonec z toho sešlo.

A jestli navážou v PIC na obě události později? Možná, odpovídalo by to dnešnímu stylu tvorby propojených seriálů a filmů (prokletej MRVEL a Dysnymyš).

Ale je legrační, že ti příjde nefér nedostat pokračování události v seriálu, který tě vlastně zásadně neoslovuje, ale je to perfektně v pořádku v seriálu, který si u tebe stojí podstatně lépe.

na príspevok reagoval Jakkob

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Tohle mi nedá nezmínit báječnou epizodu Konspirace z první série TNG, která si snad více než první či druhá série PIC říkala o nějaké pokračování, které snad v tomto případě bylo i nějak teoreticky v plánu, ale nakonec jsme ho nedostali, min. stran nějakého filmu či seriálu (na ony parazity se navázalo až v STO). A je fakt, že tady mi to nefér přišlo...

Nicméně nikdo nevylučuje, že se na jeden či druhý story arc z PIC nenaváže nějakým pozdějším ST projektem. Že jsme to nedostali teď a tady, nebo v další sérii aspoň pro mě ještě není důvod se cítit ošizeně a nebo to považovat za chybu, tím spíše když jsou ty příběhy více méně uzavřené, nebo min. ta první řada mi přišla zcela uzavřená, ta druhá více méně uzavřená.

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Souhlasím s tebou. Jde pouze o to, že pokud člověk investuje čas do sledování prvních dvou řad, může se cítit ošizen.

Druhou řadu budu přímo ignorovat, jelikož se mi zoufale nelíbila, navzdory velmi slibnému začátku. Ale první řada nebyla vysloveně špatná a chybělo ji rozuzlení a finální gradace. Mít to, nemusela by skončit tak neslavně (alespoň pro mně a tebe a nějaké další, určitě jsou i tací, kterým to, co dostali, stačí). Tam kde by příběh časem houstnul a bobtnal, tady mi to přišlo jako by každou další epizodou ztráceli energii a finále fungovalo jen na výpary.

Nemůžu s určitostí říct, že první řadu ještě někdy nezkusím, teď, když vím, že od ní nemám nic čekat, třeba to málo, co dokáže doručit, si nějak užiju, kdo ví (ale určitě ne výhledově).

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Khanos

To rozhodně. Třetí série pak nejen, že dané dějové linie ignoruje, ale některé linky ze druhé série vyloženě popírá. I když možná zaplať pán bůh za to. Jestli je to daň za to, že třetí série byla tak dobrá jak byla, tak ji milerád zaplatím.

Obzvlášť vezmeme-li v úvahu, že druhá série krom rozloučení Q a Picarda nepřinesla absolutně, ale absolutně nic dobrého.

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Myslím, že těmi chapadlovitými věcmi myslí tu jakousi umělou superinteligenci, která byla strašákem první řady. Osobně si myslím, že je škoda, že tuto linku utli, protože i když nebyla zrovna originální, mám tento druh příběhů rád. Superinteligence, jejiž působení je podle první řady součástí vesmírné historie.

V druhé řadě zase tajemný transwarp portál, který je potřeba hlídat, neb nikdo neví kdo nebo co z něj chce vyletět, ale divák je veden k tomu, že to musí být "velké" (ne nutně fyzicky, ale významově).

Všechny tyhle události si přímo říkají o pokračování, ale autoři se rozhodli v obou případech oba načaté příběhy nechat vyznít do ztracena. Alespoň ten závěr druhé řady mohli napojit na třetí řadu, dokonce by se to i hodilo, přesto nic.

Ani jeden ze závěru nemusí být považován za cliffhanger, ale jelikož to měla být odměna vzešla za sledování příběhu, přijde mi to vůči divákům nefér.

na príspevok reagoval dragon94, Jakkob

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Nějak mi z jeho scény nepřišlo, že by byla jeho účast v pokračování nutná. Bral jsem to jen jako cameo a vysvětlení toho co bude dál s Soji.. nebo jak se ta její varianta jmenovala.  A upřímně nevím o jakých chapadlovitých věcech mluvíš. Mně obě řady přišli dost uzavřené. A výskyt někoho někde v půlce epizody se opravdu nedá považovat za cliffhanger.

na príspevok reagoval Khanos

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Mě tedy existence prvních dvou řad PIC stále velice irituje a jsem velmi nevděčný tvůrcům za to, že vznikly. Po celkem jedné projekci (prémiová) obou kompletních sériích se mi ty příběhy, postavy i styl vyprávění stále převelice nelíbí a nepochybuji o tom, že se k nim už nikdy v budoucnosti nevrátím. Nicméně třetí řada je i pro mě tou nejlepší, co se celého PIC týče, přestože to je i tak obecně vzato velmi slabý počin plný neuvěřitelných stupidit a krávovin, který si diváky koupil akorát lacinou TNG nostalgií...

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Mě tedy existence prvních dvou řad PIC stále velice těší a jsem vděčný tvůrcům za to, že vznikly. Po celkem dvou projekcích (prémiová a následný rewatch) obou kompletních sériích se mi ty příběhy, postavy i styl vyprávění stále moc líbí a nepochybuji o tom, že se k nim někdy v budoucnosti zase rád vrátím. Nicméně třetí řada je i pro mě tou nejlepší, co se celého PIC týče, přestože to není zcela jen díky nostalgii, která u mě asi není tak silná, jako u těch, kteří vyrůstali na TNG...

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

PKD , PKD

add Pikrd druhá řada... k tomu nelze nic dodat :-)

 

Co se toho románu týče, jelikož se u nás dostalo SNW takové marketingové pozornosti, není to vyloučeno. Železo je třeba kout, znáš to.

na príspevok reagoval PKD

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

Jo a ted neco zase k samotnemu SNW, kdyz uz tu strasi Pikrd. Kveten/cerven 2024, the Scorpion Run. SNW comicbook #2. Taky by me zajimalo, zda u nas hodlaji vydati dosud jediny SNW roman, ktery "americane" maji jiz od prosince. 🤔

na príspevok reagoval Khanos

PKD

PKD (hodnotenie, recenzie)

Khanos

Esli 1.s.nedorucila nic, tak 2.s. (az na 3 dily) nic dorucila a umocnila ho na druhou. 👌👍 A stejne ocividne Pikrd vznikl jen kvuli 3.s., takze existence 1. a 2.s.nas uz nemusi nijak trapiti. 😁

na príspevok reagoval Khanos

Khanos

Khanos (hodnotenie, recenzie)

Nakonec je dobře, že opustili ty linky z prvních dvou sérií, jak ukázal výsledek. Třetí řada má jistě své chyby a není jich málo, ale je rozhodně zlepšením po všech stránkách. I ta dějová linka byla víc treková, než v prvních dvou řadách dohromady (aspoň mi tak přišlo).

Zejména závěr druhé řady naprosto vyšuměl do prázdna. Mohli aspoň v třetí řadě nějak naznačit, že ta Mega-Giga Krychle přiletěla z toho "tajemného" transwarp portálu (kdyby přitom rozstřílela na kusy tu zrůdnost Agnes, hned by si u mně získala i nějaké plusové bodíky :-D), ale šance promarněna.

První řada naslibovala spoustu věcí, ale nedoručila nic. Brilantní ukázka přešlapování na místě a schopnosti ne-odměnit běžného diváka za sledování.

na príspevok reagoval PKD, Shakaar

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

dragon94

U první série souhlasím zcela, tam na mě závěr též působil uzavřeně a rozhodně jsem neměl pocit, že by se na to muselo či mělo v dalších sériích jakkoli navazovat. U druhé série mi už trošku přišlo, že by se s tím závěrem dalo a mohlo v další sérii pracovat, nebo to třeba aspoň zmínit, ale na druhou stranu mi nijak nevadilo, že se tak nakonec nestalo. Tak či onak jsem se vždy na další sérii těšil, i bez přítomnosti/existence jakéhokoli cliffhangeru.

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

dragon94

Takže chapadlovité umělé bytosti s motivy jak z Mass Effect považuješ za uzavřené? Návrat "travelera Výzla" považuješ za uzavřené? Obě nelákající na další sérii, kde však už nejenže nebyly rozvinuty, ale ani zmíněny?

na príspevok reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Já za cliffhanger považuji cliffhanger. Tedy zakončení v nejvíc vypjaté chvíli, aby se divák nemohl dočkat pokračování. Obě dvě série končí zcela uzavřeně a nijak nelákají na následující sérii.

na príspevok reagoval cernakus, Jakkob

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

Mé zhodnocení Picarda:

1. Série - Střízlivá délka epizod, dobří herci a zajímavé postavy jsou to co mi pomohlo přenést se přes pomalejší tempo. Zápletka chvíliemi slibovala opravdu hodně, ale finále bohužel nic velkolepého nedoručilo. Přesto nelituji času, který jsem 1. sérii věnoval. 3* 60%

 

2. Série - Tady už je to však mnohem horší. Po nadějném startu dojde k přesunu do současnosti, a tím ze seriálu, až na pár fajn scén, vymizí prakticky cokoli zajímavého. Děj začne stagnovat na místě, postavy začnou činit naprosto stupidní rozhodnutí.. A finále v rychlosti vyřeší zápletku a pak se akorát všichni loučí. Není divu, že 3. série z velké části ignoruje či v něčem dokonce i odporuje tomu co se stalo v té druhé. Příběh této série by vydal maximálně na jeden docela dost průměrný dvoudíl. Takže si dovedete představit jaké to je sledovat ho natažený na 10 tentokrát už zase téměř vždy hodinových epizod. 2* 25%

 

Jen bych rád podotknul, že narozdíl od toho co tvrdil Cernakus tak ani první a ani druhá série nekončí cliffhangerem.

3. Série - Tak tohle je úplně jiný kafe.. Vše je mnohonásobně lepší, než v předchozích dvou sériích. Herci jsou skvělý, příběh je velmi dobrý, zvratů je tu spoustu, hrdinských momentů jakbysmet. V každé epizodě se stalo něco zásadního, v každé epizodě bylo několik opravdu výborných scén. Dokonce někde v půlce série jsem byl koncem každé epizody jak na trní. Což je něco co se mi už dlouho u žádného seriálu nestalo.

Škoda jen, že finále pak sklouzlo v klasickou Star Trek epizodu, která ničím moc nepřekvapí, a je možná až zbytečně pohádková. Sice pořád plná výborných momentů, ale po tak skvělé sérii jsem holt čekal víc.

Musím říct, že se jedná o asi to nejlepší co jsem ze světa Star Treku viděl a nebýt pár hluchých míst, nezáživnosti dějové linky Raffi v prvních pár epizodách, a v pár místech značnému množství scénáristických berliček.. Tak se jedná o téměř dokonalou sérii, která sice sází ve velkém na nostalgii, ale zároveň to nedělá v žádném případě prvoplánově. 5* 91%

Jestli jsem měl nějakým způsobem zakončit své několika měsíční putování světem Star Treku.. Tak jsem rád, že to bylo takto. 🖖

na príspevok reagoval cernakus

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Jakkob

mno tak já si třeba otravnost představuji jako přerostlé rozcapené dítě, které musí být na Trek diskuzích na čsfd neustále v pasivně agresivní opozici jakékoliv kritice Kurtzman Treků naprosto a zcela bez ohledu na to, jak kvalitní argumenty mu tu X dalších uživatelů dá...:) 

Súvisiace novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

30.12.2023

Rok 2023 se uchýlil ke svému konci a přišel tedy čas, abychom vám stejně jako v předešlých letech opět představili výroční topky tří filmů a případně taky tří seriálů podle některých z… (viac)

Comic-Con Prague už o víkendu!

Comic-Con Prague už o víkendu!

11.04.2023

Už od pátku do neděle hostí pražské O2 universum svátek nadšenců do filmů, seriálů, komiksů nebo her s primárně sci-fi, fantasy či hororovou tematikou. Comic-Con Prague, vyhlášený český festival… (viac)

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

29.12.2022

Opět se nám blíží konec roku, ale ještě před tím, než se všichni ČSFĎáci rozutečou do víru silvestrovských oslav, máme tu tradiční ohlédnutí za nejlepšími filmy a seriály roku podle nejoblíbenějších… (viac)

Plány na čtvrtý Star Trek opět ztroskotaly

Plány na čtvrtý Star Trek opět ztroskotaly

28.09.2022

Těžko říct, co přesně studio Paramount provádí se čtvrtým Star Trekem, jedno je ale jisté, pokračování úspěšné série s Chrisem Pinem (To nic, drahá), Zacharym Quintem (Snowden) a Zoe Saldana (Avatar)… (viac)

Reklama

Reklama