Shadowverse
Japonsko,
2020, 24 min
Réžia:
Keiičiró KawagučiKamera:
Šigeteru AsakawaHudba:
Jošihiro IkeHrajú:
Gakuto Kadžiwara, Acumi Tanezaki, Jui Ogura, Júiči Iguči, Tošijuki Morikawa, Satomi Akesaka, Júičiró Umehara, Megumi Tojoguči, Mikako Komacu, Tomokazu Sugita, Kanon Takao, Hitomi KitazakiVOD (1)
Hrajú
Gakuto Kadžiwara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Acumi Tanezaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Jui Ogura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kaičó wa Maid-sama! (2010) (seriál)
Sakurasó no pet na kanodžo (2012) (seriál)
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Júiči Iguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Satomi Akesaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Akame ga kill! (2014) (seriál)
Koi kaze (2004) (seriál)
Júičiró Umehara
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kaguja-sama wa kokurasetai: Tensaitači no ren'ai zunósen (2019) (seriál)
Megumi Tojoguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Mikako Komacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Tomokazu Sugita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kanon Takao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bůh žehnej tomuto nádhernému světu (2016) (seriál)
Uzaki-čan wa asobitai! (2020) (seriál)
Edens Zero (2021) (seriál)
Hitomi Kitazaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Persona 5: The Animation (2018) (seriál)
Fugó keidži – Balance: Unlimited (2020) (seriál)
Trigun Stampede (2023) (seriál)