Beyond (Herbert L. Strock) - Takové to hezky naivňoučce působící scifi, co si člověk v rámci té doby umí představit. Ale to podpásové závěrečné šťouchnutí do vědců a možné omezenosti jejich pohledu vcelku pobavilo. 3/5. Time Is Just a Place (Jack Arnold) - Vydařená a poněkud pesimistická vize budoucnosti, co možná hezky reflektuje tehdejší strach z přílišné racionality, který ovšem nenastal. Lidská blbost stále světu vládne a dle všeho nemá v úmyslu nikam zmizet. 4/5. Out of Nowhere (Herbert L. Strock) - Studenoválečnická historka, na níž pobaví jen způsob toho, kterak jsou záškodnické síly odhaleny. 2/5. Y..O..R..D.. (Leon Benson) - Tak nějak průměrné, s lehce překvapující pointou v závěru. 2/5. Stranger in the Desert (Henry S. Kesler) - Zábavná variace na zlatokopecké historky s příjemně paranoidní atmosférou, kde obvyklý blýskavý kov nahrazuje jeho modernější varianta. 4/5. The Lost Heartbeat (Henry S. Kesler) - Extrémně průměrné, kde ještě tak zaujme předpověď budoucích transplantací srdce a výlev dcerky starého pána dehonestující celé vědecké plémě. 2/5. Sound of Murder (Jack Arnold) - Naivnost příběhu a veškeré té omáčky okolo tu pro jednou není roztomilá, spíše tak trochu pitomá. Nebavilo. 2/5
()