Idol džihen
Animovaný / Hudobný
Japonsko,
2017, 23 min
Scenár:
Naoja TakajamaKamera:
Šinja MacuiHudba:
Akijuki TatejamaHrajú:
Sarara Jašima, Reina Ueda, Mai Fučigami, Acuši Imaruoka, Daiči Marutaka, Ikumi Hajama, Kendži Hamada, Mariko Higašiuči, Sakiko Kawai, Tóru Ókawa, Jú Serizawa, Jui KondóVOD (1)
Hrajú
Sarara Jašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Persona 5: The Animation (2018) (seriál)
Sakurako-san no ašimoto ni wa šitai ga umatteiru (2015) (seriál)
Ore no nónai sentakuši ga, gakuen Lovecome o zenrjoku de džama šite iru (2013) (seriál)
Reina Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Mai Fučigami
Japonsko
Najlepšie seriály:
Juru Camp (2018) (seriál)
Tokyo Revengers (2021) (seriál)
Ansacu kjóšicu (2015) (seriál)
Acuši Imaruoka
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Daiči Marutaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Gundam: Sirotci s železnou krví (2015) (seriál)
Magi: Sindibádova dobrodružství (2016) (seriál)
Ikumi Hajama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Kendži Hamada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Mariko Higašiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Mob Psycho 100 (2016) (seriál)
Sakiko Kawai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Tajemství ostrova Hitogashima (2022) (seriál)
Akame ga kill! (2014) (seriál)
Čúnibjó demo koi ga šitai! (2012) (seriál)
Tóru Ókawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Jú Serizawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Boku no kokoro no jabai jacu (2023) (seriál)
Noragami (2014) (seriál)
Jui Kondó
Japonsko
Najlepšie seriály:
JoJova prazvláštní dobrodružství (2012) (seriál)
Baby Steps (2014) (seriál)
ReLIFE (2016) (seriál)