Reklama

Reklama

Mr. Robot

(seriál)
  • USA Mr. Robot
Trailer 1
USA, (2015–2019), 36 h 52 min (Minutáž: 41–65 min)

Tvorcovia:

Sam Esmail

Hudba:

Mac Quayle

Hrajú:

Rami Malek, Carly Chaikin, Christian Slater, Portia Doubleday, Martin Wallström, Michael Cristofer, Stephanie Corneliussen, Michel Gill, Grace Gummer (viac)
(ďalšie profesie)

Série(4) / Epizódy(45)

Obsahy(1)

Elliot je mladý programátor, který má problém navazovat vztahy s lidmi. Má pocit, že se s okolním světem může bavit pouze tak, že hackuje jejich přístroje. Pracuje u bezpečnostní firmy, kde ale musí skrývat své skutečné umění. Navíc ho osloví tajná hackerská organizace, která chce s jeho pomocí zničit nadvládu jednoho procenta nejmocnějších lidí světa, kteří údajně řídí běh dějin. (oficiálny text distribútora)

(viac)

Diskusia

shuster

shuster (hodnotenie, recenzie)

Pilot vyzeral zaujimavo. Som na stvrtej casti a koncim...
Btw. tie verbalove picoviny uz ma ani nebavi citat. To mu tu nikto nevie dat pres verbal?

Uživateľ shuster zmazal svoj príspevok.

st.ranger

st.ranger (hodnotenie, recenzie)

Tak jsem to konečně dokoukal, ale že to bylo docela utrpení. Třetí a čtvrtou řadu bych značně zredukoval do jedné řady.

Jinak první dvě řady skvělé, druhá trochu pokulhávala s tempem a přišlo mi, že trochu přeskakuje v ději, ale na to reaguje řada třetí.

dobrak800

dobrak800 (hodnotenie, recenzie)

TomiiK_

Veľa ľudí seriál vypne po dvoch dieloch, lebo mu nepadne do noty alebo im to príde stupidné, pomalé. Niekedy je to ťažké aj pre mňa, teraz som odložil seriál "See" po prvom dieli. Môj názor je, že nie je absolútne problém, keď sú tam prvky videné z iných filmov/seriálov, koniec koncov niekedy je to umenie zakomponovať do deja. Ja som videl asi rok dozadu a posledná séria bola pre mňa TOP a niektoré diely úplne geniálne, tarantino diel asi naj.

TomiiK_

TomiiK_ (hodnotenie, recenzie)

Komentování by mělo být povoleno až po shlédnutí celého seriálu protože všechny komentáře co jsou v oblasi 2 hvězdiček a odpadu jsou buď z roku 2015 (pouze první série) nebo jsou z prvních 4 dílů a stěžují si na věci které se postupem vysvětlí nebo jsou uplně očividné, jediné co dokážu pochopit, že to někdo vzdá kvůli tempu seriálu. Někdo si stěžuje že to vykrádá Fight Club... a co je špatně na tom že si vypůjčuje věci z jiných filmů?

Mr. Robot si něco vypůjčil nejenom z Fight Club, ale i  American Psycho, Alf, Back to the Future, Memento, The Matrix, The Shining, Taxi Driver, Trainspotting, Requiem for a Dream, V for Vendetta a tvůrce pořadu sám přiznal že je nerd a všechno co se mu líbí nebo ho nějak ovlivnilo se nějakým způsobem reflektuje i v Mr. Robot a co je na tom špatně? Dělají to nejenom režiséři ale i hudebnící a jiní umělci, nechápu že tohle pro někoho může být důvod neokoukat seriál...

Mr. Robot jsem viděl déle jak půl roku nazpátek a pořád na něj myslim, ten kdo to vydrží do konce zažije jedinečnou euforii která se v jakémkoliv jiném seriálu těžko hledá, škoda že hodnocení sráží jedinci s IQ kolem bodu mrazu.


MR. ROBOT - 10/10 SAM ESMAIL JE GÉNIUS A DRUHÝ PŘÍCHOD KRISTA

na príspevok reagoval dobrak800

Paul_cz

Paul_cz (hodnotenie, recenzie)

Ten Mr. Robot good.

S1 - 7/10 - solidní rozjezd
S2 - 4/10 - tady to dost drhlo, zbytečnej mindfuck co se táhl několik epizod, aniž by přinesl něco důležitýho, vyšumění některých postav do ztracena, ale na druhou stranu vtipnej experiment se sitcomem
S3 - 9/10 - razantní zlepšení po všech stránkách, trio epizod 5,6,7 patří ke špičce TV tvorby
S4 - 8/10 - stále velmi dobré, dva formální experimenty (nemluvná epizoda, divadelní epizoda) byly vynikající (ikdyž to "zásadní odhalení" v 407 Proxy Authentication Required bylo...no, zásadní, ale ač to bude znít ošklivě, banální a předvídatelné)

Finále ambivalentní - závěrečná pointa zajímavá a earned, ale zároveň je trochu škoda, že nešli do full hard scifi a linie s Whiterose je nerozřešená. Asi to má znamenat, že obsese tragédií a snaha měnit svět vede ke špatným, byť nezamyšleným důsledkům, což je fér, ale stejně..nemám moc chuť si to v budoucnu shlédnout znovu.

theodora.b

theodora.b (hodnotenie, recenzie)

Tak sleduju ještě jednou, když už vím, o co jde. A krásně to do sebe všechno zapadá. I když jsem ihned po shlédnutí nebyla z konce nadšená, protože jsem si zamilovala Elliota ze seriálu (toho skutečného vlastně neznáme), tak jsem to přehodnotila. Celý seriál je skvělý a ukončení taky. A myslíte, že za to, co se Elliotovi děje, může zranění po pádu z okna? Od té doby začal vídat Mr. Robota, ne?

theodora.b

theodora.b (hodnotenie, recenzie)

Ještě že jsem seriál zkoukla bez přečtení téhle diskuze, protože to by mě spolehlivě odradilo. BOMBA! Jsem z Mr. Robota nadšená. Tohle mě fakt dostalo. 

DJ_bart

DJ_bart (hodnotenie, recenzie)

joker30

Absolutní souhlas.... Tak euforickou satisfakci jsem naposledy zažil jedině tak u závěrečnýho klimaxu Breaking Bad, pokud se tedy bavíme v rámci seriálový produkce

DJ_bart

DJ_bart (hodnotenie, recenzie)

Lenina666

Tak určitě naprav, nebudeš toho litovat - třetí řada má prvotřídní kvality a řada čtvrtá je game changer kategorií samou o sobě - jednoduše milník seriálový produkce...

Sepp37

Sepp37 (hodnotenie, recenzie)

Prvá séria bola za mňa najlepšia čo sa týka scenára. Potom už sa to začalo neskutočne celé zamotávať a preplietať. Ale dobrý seriál.

na príspevok reagoval janejo, Lenina666

DJ_bart

DJ_bart (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Souhlas - krom Perníkového táty se prakticky žádný seriál nemůže chlubit takovým mistrovsky geniálním završením - nesmírná škoda jen toho, že Rami a seriál jako celek nezískal žádné Zlaté glóby - what a shame...

Baker

Baker (hodnotenie, recenzie)

SPOILERY!

A vlastně Whiterose chtěla to samé, co Elliot, jak v seriálu několikrát říká. Oba dva žijí v realitě, která jim nevyhovuje, ale zatímco Ellitovi stačí si rozštěpit osobnost, jí by to k ničemu nebylo, musí se skutečně vydat do jiného světa, ne si ho jen vytvořit v hlavě.

Baker

Baker (hodnotenie, recenzie)

SPOILERY! Mě to teda smysl dává. Whiterose chtěla vytvořit stroj, který by je přenesl do paralelní reality, kde by všichni žili životy, které si zaslouží. Že je v téhle realitě mrtvá, to jí nevadí - ostatně stejně přistupuje k ostatním, nechá je bez problémů zabít. Důvod pro Tebe, jako pro diváka, je právě v tom finále, kde se Elliot propadne do reality k druhému a je vidět, že dva Elliotové vedle sebe žít nemohou - jeden musí umřít. Takže chápeš, proč se Whiterose zabila. 

na príspevok reagoval Lukinsons-

joker30

joker30 (hodnotenie, recenzie)

SPOILER : zaujimalo by ma, či som jediný, kto po finále spochybnil svoju identitu :)

Uživateľ nemer zmazal svoj príspevok.

Horebled

Horebled (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Ten film jsem neviděl. Ale v Lost bylo vysvětleno vše podstatné. Znali jsme motivace hlavního zaporaka, to jak vznikl. Také jsme věděli proč na ostrově skončili, což mělo pár trhlin, ale nepřišlo mi to úplně špatné. A ty vedlejší věci se dají domyslet a nebyli pro hlavní děj podstatné. Whiterose podstatná byla a její pohnutky nedávají smysl. Nechá Elliota žít ač ho vůbec nevyužije a nechá se jím zničit, proč sakra? To mi fakt vysvetli. Ten její monolog nic nevysvětlil. Řekla to, co říkala vždy, jen tady to bylo vcelku. Potřebovala svůj projekt dostat do Konga, a to se nestalo, takže došlo k jeho zničení, otázka je, co očekávala od Elliota, kdyby zemřel s ní tak jak vlastně ten stroj funguje? Přenáší mrtvé do alternativní reality nebo co? Proč ho teda potom potřebovala dát do Konga? Mohla ho na chvíli zapnout a atomovkama vyhladit celej svět a všichni by byli šťastní. Podle mě Esmeil zajistil, že jeho původní predstava toho stroje nedává moc smysl a tak to takhle zbaběle zakončil. Angela tedy stále zůstává blbkou. A můžeš mi také vysvetlit k čemu byla ta Tylerova epizoda? kromě toho že sloužila k odstranění charakteru, který byl k ničemu už po první sérii protože ji scénárista pořádně nevyužil,a to tím nejhloupejsim způsobem.

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

Horebled , Horebled

(Spoilery, ofkóz) Zkusím to přeformulovat. Vzhledem k tomu, kdo je odhalen jako ona další identita a jak je vše v posledních dvou epizodách osvětleno, se určité odpovědi na Tebou zmíněné otázky stávají nepodstatnými. (Btw WR vede dlouhý monolog, než se odpráskne - a hodně věcí ze své perspektivy ozřejmí, a tak si to vylož po svém jako utvoření paralelní reality/víra v život po smrti...) Právě proto, že NEjde o paranoidní thriller, ale o nespolehlivě odvyprávěné, do smyčky uzavřené, dílo o vyrovnávání se s vlastní identitou, traumatizující minulostí apod. Jako kdybys po takovém Věčném svitu neposkvrněné mysli požadoval plné osvětlení fungování oné společnosti na mazání paměti, prohloubení pohledu na osobní život jejich zaměstnanců, když hlavní je romance ústředního páru. Mr. Robot je pro mě uspokojivý i proto, že nabízí určitý pocit uzavření (closure), což třeba takové záměrně nejednoznačné seriály jako Lost a Twin Peaks: Return nedělají.

 

Jinak věřím, že při opakovaném zhlédnutí to bude fungovat a zapadne to do sebe lépe, protože zvraty nejsou v rozporu s tím, co bylo prezentováno předtím, ale naopak vychází z řady vodítek (viz jenom zatčení pedofila v první epizodě a odhalení traumatu z dětství ve čtvrté řadě v oné bottle epizodě).

na príspevok reagoval Horebled

Horebled

Horebled (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Tím ,,Na tos přišel jak?" Myslím to, že je to paranoidni thriller, kde se nemusí zodpovědet všechny otázky? To je pak dementni omluva pro scenaristovu neschopnost přijít s uspokojivým vysvětlením.

na príspevok reagoval Bluntman

Horebled

Horebled (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Vždyť píšu, že jsou uzavřeny. Ale když máš něco takto urychleny (a jde to fakt dost poznat), tak zo nemůže být tak dobrý. A na tos přišel jak? Taky to omlouvá všechny ty nesmysly? Dobře pak finále nedává smysl. Zaporak se chová nelogicky. Proč WR na konci 3. série ušetřila Elliota a nechala zabít svoje lidi? Vždyť ho pak stejně neměla v moci, takže jí byl k ničemu. Nemluvě o epizodě s Tylerem, kde se stane tolik haluzi, že musí trknout kazdyho, tady něco nesedí.

na príspevok reagoval Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

Horebled , Horebled

Jistě, že Sense8 má uspěchané finále, když se musí zhruba tři plánované řady narvat do jednoho celovečerního filmu. Pracovní rovina je ale uspokojivě uzavřena (všechny hlavní otázky zodpovězeny), osobní zcela, když je na ni vyhrazena závěrečná třicetiminutovka. 

 

Mr. Robot není primárně paranoidní thriller, kde by se měly zodpovědět otázky spojené s antagonistou a vedlejší postavou, ani to není dílo, které by chtělo zodpovědět všechny otázky. Zvlášť když ty otázky jsou irelevantní, protože jde o osobní cestu "hrdiny"/jeho identity - a vyprávění není primárně žánrové, nýbrž jednak nespolehlivé (a věci jsou osvětleny a zapadnou do sebe), jednak odehrávající se ve smyčce, která je přerušena v poslední epizodě. Na rozdíl od takového Twin Peaks: Return, které funguje na principu Möbiovy pásky, má Mr. Robot se svou utnutou smyčkou uspokojivé finále.

na príspevok reagoval Horebled, Horebled

rounen

rounen (hodnotenie, recenzie)

Horebled

Hraje to divákům na nervičky, chce se to prokousat do hlavy.. psychika a negativnost.. autor ví co dělá.. ma to cloumat s divákem.. což autor plní na 100%...

Horebled

Horebled (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Sense8 mělo konec dost uspěchany, za což nemohlo a byl to dobrý konec v rámci možností, ale brát to jako jedno z nej finále mi přijde přehnané, mělo to spoustu chyb a zjednodušení, ale i tak to bylo uspokojivé.

na príspevok reagoval Bluntman

Horebled

Horebled (hodnotenie, recenzie)

Bluntman

Ne, zklame to lidi, kteří čekali, že uspokojivě budou ukončeny i ostatní linky. Proč se Whiterose zastřelila? Mám to brát jako scenaristickou berličku? Myšlenka, že Elliot dokončí její dílo nebo proč sakra? Nedávalo to smysl. A co ukázala Angele? Co byl vlastně ten její plán? Btw. Tylera mohl Esmeil nechat mrtvýho v první sérii, protože tam byl potom stejně zbytečnej.

na príspevok reagoval rounen, Bluntman

Bluntman

Bluntman (hodnotenie, recenzie)

Jedno z nejlepších zakončení, jaké bylo v audiovizi na pokračování k vidění, spolu s Perníkovým tátou, Odpočívej v pokoji a Sense8. Nejspíš to ale zklame lidi, kteří by rádi, aby to byl paranoidní/politický thriller, který je oproti těm sedmdesátkovým (výrazněji) nespolehlivě odvyprávěný. 

na príspevok reagoval Horebled, Horebled, DJ_bart

Horebled

Horebled (hodnotenie, recenzie)

Další pro mě zkažene finále. Věci kolem Whiterose nevysvětleny, Tyler a jeho stupidní epizoda taky bez vyznamu a konec nám ukázal další zvrat, který by byl fajn, kdyby to bylo na vedlejší koleji nebo kdyby byly všechny linky uspokojive dořešeny, takhle mi zůstává po Robotovi jen pachuť v ústech.

Uživateľ Horebled zmazal svoj príspevok.

Longin

Longin (hodnotenie, recenzie)

Zbytečně překombinovaný konec.

Mělo to skončit tím výbuchem...

Súvisiace novinky

Matt Reeves natočí minisérii o Busteru Keatonovi

Matt Reeves natočí minisérii o Busteru Keatonovi

21.01.2023

Zatímco pokračuje v práci na sequelu k jeho komiksovému Batmanovi, rozhlíží se mezitím režisér Matt Reeves (Válka o planetu opic) i po dalších zajímavých projektech. A jeden takový mu nyní právě… (viac)

Battlestar Galactica dostane pokračování

Battlestar Galactica dostane pokračování

18.09.2019

Kultovní sci-fi seriál Battlestar Galactica se dočká pokračování. Oznámili to zástupci stanice NBC, kteří zároveň veřejnosti odhalili svoji novou chystanou streamovací službu nazvanou Peacock. Jak… (viac)

Freddie Mercury míří do kin

Freddie Mercury míří do kin

06.11.2016

Biografie největší hvězdy Queenů se chystá už řadu let. Freddieho Mercuryho si měl zahrát Sacha Baron Cohen (Borat, Diktátor), ten ale po neshodách se členy kapely z projektu odstoupil. Hudebníky… (viac)

Po Hře o trůny přijdou Divoké karty

Po Hře o trůny přijdou Divoké karty

08.08.2016

George R. R. Martin momentálně píše Vichry zimy, šestý román z fantasy série Píseň ledu a ohně. Knižní předloha Hry o trůny je alfou i omegou jeho tvorby, to ale neznamená, že by zanedbával svá… (viac)

Reklama

Reklama