Śmieciarz
Réžia:
Jacek ButrymowiczKamera:
Włodzimierz PrechtHudba:
Jerzy MatuszkiewiczHrajú:
Maciej Góraj, Anna Ciepielewska, Ewa Dąbrowska, Anna Wojton, Zbigniew Buczkowski, Witold Dębicki, Marian Glinka, Andrzej Ferenc, Roman Kłosowski, Renata Kretówna, Dorota Bierkowska, Anna Majcher (viac)Hrajú
Maciej Góraj
Poľsko
Anna Ciepielewska
Poľsko
Najlepšie seriály:
0:1 do polčasu (1969) (seriál)
Klan (1997) (seriál)
Ewa Dąbrowska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Anna Wojton
Poľsko
Najlepšie seriály:
Lekári (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
M jak miłość (2000) (seriál)
Zbigniew Buczkowski
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Mistr a Markétka (1988) (seriál)
13 posterunek (1997) (seriál)
Witold Dębicki
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Świat według Kiepskich (1999) (seriál)
Wataha (2014) (seriál)
Marian Glinka
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
13 posterunek (1997) (seriál)
Dievča alebo chlapec (1977) (seriál)
Andrzej Ferenc
Poľsko
Roman Kłosowski
Poľsko
Najlepšie seriály:
Świat według Kiepskich (1999) (seriál)
Štyria tankisti a pes (1966) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Renata Kretówna
Poľsko
Najlepšie seriály:
Lekári (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
M jak miłość (2000) (seriál)
Dorota Bierkowska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
M jak miłość (2000) (seriál)
Anna Majcher
Poľsko
Najlepšie seriály:
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Ewa Milde
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Witold Pyrkosz
Poľsko
Najlepšie seriály:
Alternatywy 4 (1983) (seriál)
Kariera Nikodema Dyzmy (1980) (seriál)
13 posterunek (1997) (seriál)
Jan Piechociński
Poľsko
Najlepšie seriály:
Dekalóg (1989) (seriál)
13 posterunek (1997) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Włodzimierz Saar
Poľsko
Roch Siemianowski
Poľsko
Najlepšie seriály:
Janosik (1973) (seriál)
Strážce svědomí (2009) (seriál)
Správna Agáta (2012) (seriál)
Andrzej Szenajch
Poľsko
Najlepšie seriály:
Janosik (1973) (seriál)
Zaklínač (2002) (seriál)
M jak miłość (2000) (seriál)
Kazimiera Utrata
Poľsko
Najlepšie seriály:
Anna Karenina (2000) (seriál)
Dievča alebo chlapec (1977) (seriál)
Klan (1997) (seriál)