Reklama

Reklama

Rick a Morty

(seriál)
  • USA Rick and Morty
Trailer
USA, (2013–2024), 28 h 57 min (Minutáž: 20–23 min)

Hrajú:

Chris Parnell, Sarah Chalke, Jess Harnell, Phil Hendrie, Maurice LaMarche, Echo Kellum, Gary Anthony Williams, Rob Paulsen, David Cross, B. Harrison Smith (viac)
(ďalšie profesie)

Série(8) / Epizódy(79)

Byl pohřešovaný skoro 20 let, ale teď se Rick Sanchez najednou objeví u své dcery Beth a chce se k ní a její rodině nastěhovat. Po dojemném shledání se Rick usídlí v garáži, kterou předělá na laboratoř, a začne v ní zkoumat různá nebezpečná udělátka a strojky. Samo o sobě by to nikomu nevadilo, jenže Rick do svých dobrodružných pokusů stále častěji zatahuje také svá vnoučata Mortyho a Summer. (TV Prima)

(viac)

Diskusia

PRIDAŤ PRÍSPEVOK
cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

st.ranger , dragon94

st.ranger:

No právě, pokud z pár dialogů a ještě k tomu traileru, kde si s tím mohli hodně vyhrát, na první dobrou slyšíš, že Rick není Rick a Morty taky není ve své kůži, tak to je prostě velký špatný.

Ano, Roiland byl obviňován z toho, že se s ním blbě spolupracovalo. Byl často nalitej (podle zpráv to je dlouhodobý funkční alkoholik, jako je například Ben Affleck) a scénář dialogů si upravoval za pochodu. Jenže právě díky tomu byl R&M tak geniální.

dragon94:

je to otázka principů. Já kradu nekompromisně všechny seriály a filmy (z naprosto správných a obhajitelných důvodů), ale sám bych se před sebou styděl, kdybych podporoval takové prasárny. Tak jako jsem se styděl při sledování závěrečné série expanze (a kdyby nebyla označena za konečnou, tak bych ji nesledoval).

Takže je to o tvém svědomí, o nic jiného nejde, protože jak říkáš, tak jestli na to budeš ty nebo já čumět, studio/platforma to nijak nepocítí.

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

st.ranger

Čekal jsem to horší. Jakože o dost horší. Ani to na mě nepůsobilo nějak zvlášť rušivě.

Samozřejmě absolutně nesouhlasím s tím jak se zachovali k Roilandovi, ale vzhledem k tomu, že seriál stejně nesleduji oficiální cestou, tak nemám důvod to kvůli tomuhle přestat sledovat.

na príspevok reagoval cernakus

st.ranger

st.ranger (hodnotenie, recenzie)

cernakus

Těžko soudit podle pár dialogů, Morty se mi líbil třeba tím, jak zmateně mluvil, jako kdyby Roiland ani nečetl scénář, ale improvizoval.

Osobně jsem ale spíše přesvědčen, že na to koukat přesně z důvodů vyhazovu koukat nebudu.

na príspevok reagoval cernakus

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

st.ranger

rick je zcela mimo a morty není zdaleka tak uřvaný. Well. Tímto pro mně tahle jinak kvalitní estráda skončila.

Když neumí kokoti jít do sebe a Roilandovi se omluvit potom co byl u soudu zproštěn obvinění, tak já s nimi nemusím ztrácet čas.

na príspevok reagoval st.ranger

Milky.

Milky. (hodnotenie, recenzie)

Alaitos

Tak teď jsem zvědavý jestli si Adult Swim nasype popel na hlavu, zastydí se, omluví a vezmou ho zpátky. Ale moc tomu nevěřím.

na príspevok reagoval cernakus

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

cyphercz , Milky.

cyphercz:

Ano měl. Respektive mělo to být na něm. Sice se razí, že v politice platí presumpce viny, ale já s touto tezí osobně nesouhlasím. A ano, považuji ho za nevinného, dokud se neprokáže u soudu, že fakt ty děvky pokoutně zfetoval. A to se osobně kloním k tomu, že zfetoval.

Milky.

Vracení peněz je problematické. To je totiž retroaktivita. Pokud by jeho odsouzení souviselo s jeho prací, pak by to ještě šlo nějak obhájit, ale to že vošukával zfetované děvky bez jejich souhlasu či dokonce proti nesouhlasu, nemá na funkci poslance vliv. Kdyby se trestněprávně sledoval morální kredit poslanců, tak jsou v teplácích do jednoho.

Mimochodem poslanec není úředník. Správu státu tak na starosti nemá. Službu lidem dělá cca půl miliónu zaměstnanců státu. A například u fízlů, soudců a prokurátorů morální nečistota způsobuje dalekosáhlé škody těm, kterým mají tito sloužit. Mnohem větší, než způsobí posranec. Přesto se ignoruje nejen jejich morální, ale velmi často i trestněprávní nečistota (typicky to jde vidět u fízlů a jejich "přešlapů").

PS: Feriho nesnáším (kdybych ho potkal, rozbil bych mu hubu jen tak, pro radost) a TOP-STAN považuji za největší zlo pro republiku. To jen, kdyby si někdo domýšlel důvody, proč ho obhajuji.

Milky.

Milky. (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Měl zůstat poslancem, ale soudní řízení se mělo dít daleko rychleji. Bohužel jsem ve státním právnictví dělal a je katastrofa jak "rychle" to funguje. Zároveň by ale při prokázání viny měl být zpětně zodpovědný a vracet peníze. Poslanec není práce, ale služba lidem za kompenzaci platu z jejich daní. Já platím daně abys TY spravoval stát a moje finance a zájmy. A tohle by v případě viny měl nějakým způsobem vracet.

na príspevok reagoval cernakus, ANALYZATOR

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

To není pravda. Age of consent je ve většině států pod 18 let. Pohledem na mapku bych řekl, že 16 let má stále většina z nich. Ano Kalifornie má 18 let, ale nemalá část z nich má dokonce i méně než 15, pokud není věkový rozdíl příliš velký (to by v tomto případě již byl).

Tabu to je maximálně tak v zdegenerované Kalifornii a spíše v Hollywoodu, protože latinos jsou k šukání dětí hodně benevolentní.

A já mám jasno jen v tom, že by trestat měl jen soud a to na základě důkazů. Tedy zaměstnavatel by měl nahlížet na daného zaměstnance (i smluvního) jako na nevinného dokud soud nerozhodne jinak. Jakákoliv podpora cancel kultuře je mi odporná.

V podstatě by to mělo být odporné všem normálním lidem a měli bychom se proti tomu vyhranit kdykoliv to jde a ne to akceptovat nebo schvalovat, jako to děláš ty.

Mimochodem, to, že žádné z těch obvinění na Roilandovi nezůstane viset je nesrovnatelně více pravděpodobnější, nežli že tomu bude naopak. Tomu se říká statistika, která i v té zkurvené americe ještě funguje postaru.

Ovšem škody už jsou nezvratitelné, Rick a Morty tímto končí 6 sérií, když to přitom vypadalo, že následující dvě série dokončí ten dějový oblouk, který se táhne už od druhé. To mně docela sere, protože jsem ten seriál měl vcelku rád a jak to Harmon s Roilandem zakončí mně doopravdy zajímalo.

na príspevok reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

cernakus

já tu pouze konstatuju fakta, že zaplést se se šestnáctkou v USA je velké "no no", je to hodně puritánská země a i když se bude jednat o pouhý chat se sexuálním podtextem, tak tě prostě budou pranýřovat, 16 je prostě minor a velké tabu... to není o woke vs konzerva, to je o tom, jak jejich společnost funguje, s tím ty nebo já nic nenaděláme:) Co se týče té jeho ex, tak to určitě může být jako s Heard a Deppem a Roiland může být nevinný, nevynáším tu žádné finální verdikty, pouze naznačuju že nemáme dost faktů k vynášení jednoznačných soudů typu "je to celé pomluva a hotovo!"... i u tebe je patrné, že máš celkem jasno o tom jak to bylo nebo nebylo, přitom o tom případu nevíš nic, Roiland klidně mohl té ex dát pořádně po čuni, prostě to musí projednat soud... pokud by pak Roiland vyhrál a nějakým zázrakem mu prominuli tu 16ku, tak by se rozhodně měl vrátit ke svým projektům, tedy v ideálním světě, takhle to v USA samozřejmě bohužel nefunguje

na príspevok reagoval cernakus

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Fakt jsi takový naiva? V jednom vlákně se návažíš do woků a v druhém je bráníš?

Četl jsi na redditu všechny ty "komunikace". Je to totiž klasické schéma. Kurvička tam hodí screeny jeho závadných chatů s někým. Které ani v zvrácené americe nestačí na obvinění, natož odsouzení (u nás by to nestačilo ani na nedovolený styk s dítětem, i kdyby jí bylo <15, mimochodem děsná právní sračka dotlačená k nám z toho zkurvystánu za velkou louží) a pak k tomu přidá svou story, kde už to je vážnější, jenže to je jen její story bez důkazů. A to schéma je v tom, že naivové si přečtou ty jeho ne zrovna košer zprávy a pak už berou ten hnůj od wokiny jako kdyby to byl fakt. Takový být přece nechceš.

A co se toho "domácího násilí" týče, Justin je tintítko, takže ten se se ženskou může tak rvát, ne ji bít. Připomenu ti Depp a Heardová. Ta taky měla důkazů plnou prdel, ale u soudu to projela jak rychlík venkovskou zastávkou.

9/10 těchto woke mee too sraček spláchne předběžné stání u soudu. Prostě soudy soudí alespoň na oko na základě důkazů a důkazy taky zkoumá. Tam už manipulace výše popsaného typu neprojde.

Proto to tak dopadá. Ovšem woke SWJ meeeeeee toooooooooo v kombinaci s cancel culture ... proti tomu je období Mccarthismu naprosto spravedlivá a zákonná selanka.

na príspevok reagoval cyphercz

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

ANALYZATOR

kdyby tu šlo o pouhé pomluvy, tak máš pravdu, ale pokud jsou na netu dohledatelné screenshoty zpráv co si Justin psal se šestnáctkou, tak to pomluva není;) V USA je 16 let něco jiného než v Evropě a nelze se na to dívat tedy naším pohledem, nýbrž tím jejich a tam je to prostě velké e-e... a co se týče toho domácího násilí, tak to je z roku 2020 a jedno z obvinění je "domestic battery with corporal injury", čili hádám, že jeho tehdejší partnerka bude mít důkaz o tomto zranění (zpráva z nemocnice, foto atp.)...

na príspevok reagoval cernakus

ANALYZATOR

ANALYZATOR (hodnotenie, recenzie)

Jestli jsme se něčemu naučili v posledních pár letech, tak že lze bez důkazů zničit kohokoliv. Tohle si prostě nesmí nikdo dovolit. Když soud odsoudí, tak OK, ale ničit lidi a jejich kariéry na základě pomluv, to je prakticky na úrovni upalování čarodějnic.

na príspevok reagoval cyphercz

cernakus

cernakus (hodnotenie, recenzie)

cyphercz

Vykopli. Tak jako vykopli bez důkazů Case Anvara nebo J. Deppa.

Špínu má na sobě každý. Jde jen o to:

1) jestli je ta špína opravdu trestná

2) je důvodem pro vyhazov z práce, i když by trestná byla (natož, když trestná není, což se obvykle časem ukáže)

Ovšem jak vyřeší velmi specifické nadabování dvou hlavních postav kultovního animáku, to fakt nevím. Hlasy a zvukové projevy Ricka a Mortyho dělají tak polovinu seriálu, třetinu dělá extrémní brutalita/sexualizace a do zbytku se vejdou příběhy, dialogy, animace a hudba.

Sice by moderní technologie umožnily (byť sakra draze) ty hlasy a projevy napodobit, ale pochybuji, že by jim Roiland vyšel vstříc. A bez jeho přínosu to prostě bude brutální propad do hoven.

Navíc jsem trochu zklamán z přístupu Harmona. Vždyť to byli kamarádi. V tomto bych očekával stejný přístup jako ukázali Hammond a May, když BBC hovna vyrazily Clarksona. Ovšem ten decentní rozdíl bude, že TopGearáci jsou britové, kteří znají pojem čest, zatímco tvůrci R+M jsou americká hovna, kterým je pojem čest, upřímnost, smysl pro spravedlnost a kamarádství zcela neznámé (a tím myslím celému tomu pronárodu, ne jen těm dvěma tajtrlíkům).

O faktu, že seriál je o arcizmrdovi Rickovi, proti jehož zločinům jsou obvinění z domácího násilí a pokusu píchat šestnáctku bobříky ušlechtilosti, pak snad ani nemluvě. Takové charakterové "vady" by spíše měly být nutnou podmínkou, aby mohli R+M psát a dabovat.

na príspevok reagoval Milky.

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Milky.

to není podstatné, co se ti snažím říct je to, že ho asi nevykopli bez jediného důkazu;) že zkrátka Justin na sobě nějakou tu špínu mít bude, jak moc ví jen on a další zainteresované strany

na príspevok reagoval cernakus

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

Sepp37 , Milky.

co jsem někde četl, tak vyšly na povrch jakési jeho zprávy co si psal se snad 16 letou, to není úplně košér no, k tomu pak to obvinění z domácího násilí, studio může mít nějaký důkaz ve formě zprávy z nemocnice atd...

na príspevok reagoval Milky.

Milky.

Milky. (hodnotenie, recenzie)

7lubos77

Amerika papežštější než papež. Ještě ani neproběhl soud a všichni si myjou ruce. Jestli bude nevinný tak doufám, že z ní vysoudí náhrady škody a Adult Swim ho vezmou s omluvou zpátky. Ale budu realista, v USA pochybuju

na príspevok reagoval cyphercz

Sepp37

Sepp37 (hodnotenie, recenzie)

Bude to Johnny Depp 2.0? Vyhodili ho ešte pred súdom. Som zvedavý čo spravia ak sa ukáže že je nevinný.

na príspevok reagoval cyphercz

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

NightPorter

No na druhou stranu 6. epizoda je docela slabá. Jednou to asi holt přijít muselo. Teď je pauza, takže se do toho klidně můžeš pustit.

NightPorter

NightPorter (hodnotenie, recenzie)

vy mě úplně netěšujete! já jsem zaplavené fotbalovýma ligama, tak si na tom asi smlsnu až to bude venku celý. ale hrozně mě potěšilo že harmon ještě opráší i community, kde některý díly jsou pro mě naprostej vrchol tv zábavy, ještě o level víc než RaM.

na príspevok reagoval dragon94

dragon94

dragon94 (hodnotenie, recenzie)

6. série fakt jede. Obvykle už touhle dobou míváme jednu slabší a jednu slabou epizodu a mě zatím neuvěřitelně sedli všechny 4. Paráda!

PS: Rickův budík ve 4. díle je neuvěřitelný! :D Stejně jako muzeum dynamitu a sklad suchého listí. :D

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

cernakus

momentálně nemám bohužel čas na to koukat, ale jak se k tomu dostanu, tak si dám speciálně pozor na třetí díl tedy:) 

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

cyphercz

cyphercz (hodnotenie, recenzie)

NightPorter

Co tak koukám výše na této stránce na ten přehled sezón a roky jejich vydání, tak je tam vždy 2 roky rozdíl (13,15,17,19,21), čili bych to zas tak černě neviděl:) Ale co si budem povídat, kvalita jde dolů, 4. řada měla aspoň ten vynikající Vat of Acid (95% tady), avšak pětka se dle mého fakt moc nepovedla,, říkám si, jestli se tvůrci kreativně nevyšťavili

na príspevok reagoval cernakus

Súvisiace novinky

WandaVision je nejstahovanějším seriálem roku

WandaVision je nejstahovanějším seriálem roku

29.12.2021

Letošní žebříček nejstahovanějších seriálů roku ovládlo studio Marvel spolu se studiem Disney. Pirátství samozřejmě není nic chvályhodného a prvenství v tomhle směru vlastně není až zase taková výhra… (viac)

Scenárista Lokiho napíše nové Star Wars

Scenárista Lokiho napíše nové Star Wars

08.01.2021

Po napsání scénáře k pokračování Doctora Strange s podtitulem In The Multiverse of Madness a roli hlavního scenáristy a jednoho z producentů na seriálu Loki od streamovací služby Disney+ se Michael… (viac)

Nejstahovanější seriály za rok 2020

Nejstahovanější seriály za rok 2020

06.01.2021

Jako každoročně vydává server TorrentFreak analýzu nejstahovanějších seriálů za uplynulých dvanáct měsíců. Po takřka dekádě, kdy tento žebříček se všemi svými nelegálními staženími doslova dominovala… (viac)

Ceny Emmy 2020 ovládla HBO

Ceny Emmy 2020 ovládla HBO

21.09.2020

V poněkud komornějším duchu byly letos rozdávány prestižní televizní ceny Emmy. Kvůli opatřením nedošlo tentokrát na živé publikum a moderátor Jimmy Kimmel se tak s většinou nominovaných bavil pouze… (viac)

Reklama

Reklama