Mórjó no hako
Réžia:
Kódžiró CuruokaScenár:
Sadajuki MuraiKamera:
Šin'iči IgarašiHudba:
Šúsei MuraiHrajú:
Hidenobu Kiuči, Takaaki Seki, Mikako Takahaši, Aja Hisakawa, Hóko Kuwašima, Daisuke Namikawa, Šin'ičiró Miki, Júdži Ueda, Nobujuki Hijama, Šóko Cuda, Rikija Kojama, Hidenari Ugaki, Komina Macušita (viac)Hrajú
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Takaaki Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gosick (2011) (seriál)
Ronja, dcéra lúpežníka (2014) (seriál)
Šinrjaku! Ika musume (2010) (seriál)
Mikako Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Aja Hisakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Daisuke Namikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šin'ičiró Miki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Júdži Ueda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Šóko Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rikija Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Hidenari Ugaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Komina Macušita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Monster (2004) (seriál)
Black Lagoon (2006) (seriál)
Gungrave (2003) (seriál)
Motoi Kojanagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Jui Kano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Usagi Drop (2011) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Miho Mijagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Monogatari Series: Second Season (2013) (seriál)