Mórjó no hako
Japonsko,
2008, 23 min
Réžia:
Rjósuke NakamuraScenár:
Sadajuki MuraiKamera:
Šin'iči IgarašiHudba:
Šúsei MuraiHrajú:
Hidenobu Kiuči, Takaaki Seki, Mikako Takahaši, Haruka Tomacu, Hóko Kuwašima, Nobujuki Hijama, Šóko Cuda, Rikija Kojama, Kenta Mijake, Motoi Kojanagi, Jui Kano, Miho Mijagawa, Ai Horanai, Tóru FurujaHrajú
Hidenobu Kiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Takaaki Seki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gosick (2011) (seriál)
Ronja, dcéra lúpežníka (2014) (seriál)
Šinrjaku! Ika musume (2010) (seriál)
Mikako Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
Haruka Tomacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Hóko Kuwašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Šóko Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rikija Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Kenta Mijake
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Motoi Kojanagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Jui Kano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Usagi Drop (2011) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Miho Mijagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Monogatari Series: Second Season (2013) (seriál)
Ai Horanai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Aoi bungaku series (2009) (seriál)
Tóru Furuja
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)