Obsahy(1)
Izuko dále pokračuje ve svém poslání. Je strážkyně brány Rancor, kde se rozhoduje o dalším směřování duší. Reinkarnace, věčné peklo, nebo pobyt v podobě ducha na zemi - takové jsou možnosti těch, kteří zemřeli při násilných činech, nebo smrtelných nehodách. Izuko poslouchá příběhy lidi, kteří se dostanou před bránu Rancor. Snaží se jim pomoct rozhodnout, kam vlastně chtějí. (Vavča)
(viac)Hrajú
Jumiko Šaku
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bara no nai hanaja (2008) (seriál)
Todome no kiss (2018) (seriál)
Garireo (2007) (seriál)
Leo Morimoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mijamoto Musaši (2014) (seriál)
Bartender (2006) (seriál) - rozprávač
Cujoši Ihara
Japonsko
Tošinori Omi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Rabu šaffuru (2009) (seriál)
Ikki Sawamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Orenji deizu (2004) (seriál)
Gokusen (2002) (seriál)
Mijamoto Musaši (2014) (seriál)
Kandži Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mr. Brain (2009) (seriál)
Jin 2 (2011) (seriál)
Mičiko to Haččin (2008) (seriál)
Genki Sudó
Japonsko
Ken'iči Jadžima
Japonsko
Najlepšie seriály:
1 litre no namida (2005) (seriál)
Raifu (2007) (seriál)
3-nen A-gumi (2019) (seriál)
Šin'ja Ówada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Astro Boy (2003) (seriál)
Kaori Takahaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nekozamurai (2013) (seriál)
David Itó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hana jori dango (2005) (seriál)
Mr. Brain (2009) (seriál)
Doragon-zakura (2005) (seriál)
Aiko Sató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Itazura na Kiss: Love in Tokyo (2013) (seriál)
Sei Hiraizumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Zatóiči monogatari (1974) (seriál)
Mr. Brain (2009) (seriál)
Kahogo no Kahoko (2017) (seriál)
Ikudži Nakamura
Japonsko
Minori Terada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hero (2001) (seriál)
Doragon-zakura (2005) (seriál)
Jami šibai (2013) (seriál)
Eri Watanabe
Japonsko
Rumi Hiiragi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nobuta. O produce (2005) (seriál)
Mizuho Takasugi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Gokusen 2 (2005) (seriál)
Miho Mijazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Bloody Monday (2008) (seriál)
Border (2014) (seriál)
Jóko Asadži
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kazoku no katači (2016) (seriál)
Jin 2 (2011) (seriál)