Mušiuta
Japonsko,
2007, 24 min
Réžia:
Jošikata NittaScenár:
Reiko JošidaKamera:
Jošihiro SekijaHudba:
Džunpei FudžitaHrajú:
Šintaró Asanuma, Kana Hanazawa, Hitomi Nabatame, Jukari Tamura, Daisuke Hirakawa, Reiko Takagi, Jumi Šimura, Mina Motojama, Rjóko Širaiši, Marina Inoue, Ai Nonaka, Mamiko Noto, Šúhei Sakaguči (viac)Hrajú
Šintaró Asanuma
Japonsko
Najlepšie seriály:
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Šokugeki no Sóma (2015) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Hitomi Nabatame
Japonsko
Najlepšie seriály:
Vinland Saga (2019) (seriál)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Jukari Tamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Daisuke Hirakawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Reiko Takagi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hikaru no go (2001) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Eikoku koi monogatari Emma (2005) (seriál)
Jumi Šimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nobunaga Concerto (2014) (seriál)
Clannad (2007) (seriál)
Rozen Maiden: Träumend (2005) (seriál)
Mina Motojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginban Kaleidoscope (2005) (seriál)
Bokusacu tenši Dokuro-čan (2005) (seriál)
D.N. Angel (2003) (seriál)
Rjóko Širaiši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Marina Inoue
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál) - herec, rozprávač
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Ai Nonaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Mamiko Noto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Šúhei Sakaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Emiri Kató
Japonsko
Najlepšie seriály:
Spy x Family (2022) (seriál)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)