Speed Grapher
Réžia:
Kunihisa SugišimaScenár:
Šin JošidaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Šinkiči MicumuneHrajú:
Kei Šindó, Júdži Takada, Takako Honda, Takehiro Kojama, Hisao Egawa, Kendžiró Cuda, Rikija Kojama, Tošijuki Morikawa, Hiro Júki, Júki Tamaki, Mizuki Fudžita, Hideki Fukuši, Ken'iči Močizuki (viac)Hrajú
Kei Šindó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Overlord (2015) (seriál)
Júdži Takada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Sword Art Online (2012) (seriál)
Fullmetal Panic! (2002) (seriál)
Takako Honda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Takehiro Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Hisao Egawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Rikija Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Hiro Júki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Júki Tamaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Eyeshield 21 (2005) (seriál)
Mizuki Fudžita
Japonsko
Najlepšie seriály:
Speed Grapher (2005) (seriál)
Hideki Fukuši
Japonsko
Najlepšie seriály:
City Hunter (1987) (seriál)
Včielka Maja (1975) (seriál)
Speed Grapher (2005) (seriál)
Ken'iči Močizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Džun'iči Sugawara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Tadahisa Saizen
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)