Speed Grapher
Japonsko,
2005, 23 min
Scenár:
Aja JošinagaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Šinkiči MicumuneHrajú:
Kei Šindó, Júdži Takada, Kódži Išii, Naoki Makišima, Takako Honda, Takehiro Kojama, Hisao Egawa, Kendžiró Cuda, Rikija Kojama, Tošijuki Morikawa, Hiro Júki, Hideki Fukuši, Ken'iči Močizuki (viac)Hrajú
Kei Šindó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Overlord (2015) (seriál)
Júdži Takada
Japonsko
Najlepšie seriály:
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Sword Art Online (2012) (seriál)
Fullmetal Panic! (2002) (seriál)
Kódži Išii
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Naoki Makišima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Takako Honda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Takehiro Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Hisao Egawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Rikija Kojama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Hiro Júki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Hideki Fukuši
Japonsko
Najlepšie seriály:
City Hunter (1987) (seriál)
Včielka Maja (1975) (seriál)
Speed Grapher (2005) (seriál)
Ken'iči Močizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Jukitoši Hori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)