Kriminálka Kolín - Season 7 (2009) (séria)
Réžia:
Axel BarthKamera:
Thomas von KreislerHudba:
Stephen KeuschHrajú:
Sissy Höfferer, Jophi Ries, Lilia Lehner, Steve Windolf, Kerstin Landsmann, Hans-Martin Stier, Thomas Clemens, Tobias Oertel, Nele Mueller-Stöfen, Filip Peeters, Anne Bolik, Wanda Perdelwitz (viac)Hrajú
Sissy Höfferer
Rakúsko
Najlepšie seriály:
Via Mala (1985) (seriál)
Matyáš Šándor (1979) (seriál)
Auto dělá člověka (1988) (seriál)
Jophi Ries
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Horskí záchranári (2009) (seriál)
Posledný svedok (1998) (seriál)
Lilia Lehner
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Mravnostné oddelenie (2003) (seriál)
Steve Windolf
Východné Nemecko
Najlepšie seriály:
Génius (2017) (seriál)
Rebelka z dobrej rodiny (2016) (seriál)
Deník doktorky (2008) (seriál)
Kerstin Landsmann
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál) - herec, a.z.
Poslední polda (2010) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Hans-Martin Stier
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Babylon Berlín (2017) (seriál)
Kriminalista (2006) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Thomas Clemens
Rakúsko
Najlepšie seriály:
M - Vrah mezi námi (2019) (seriál)
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Tobias Oertel
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Deník doktorky (2008) (seriál)
Kriminalista (2006) (seriál)
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Nele Mueller-Stöfen
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Správna dvojka (1994) (seriál)
Ve jménu zákona (1994) (seriál)
Filip Peeters
Belgicko
Najlepšie seriály:
Stratený (2014) (seriál)
Okupace (2015) (seriál)
Flámsky lev (1985) (seriál)
Anne Bolik
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Verbotene Liebe (1995) (seriál)
Poslední polda (2010) (seriál)
Lekárka z ostrova (2018) (seriál)
Wanda Perdelwitz
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Volajte políciu 110 (1971) (seriál)
Miesto činu (1970) (seriál)
Detektívi zo severu (2012) (seriál)
Nicola Fritzen
Západné Nemecko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Mníšky v akcii (2002) (seriál)
Rodina doktora Kleista (2004) (seriál)