Gunslinger Girl - Il Teatrino (2008) (séria)
Réžia:
Hiromiči MatanoScenár:
Jú AidaKamera:
Hiroši ÓnišiHudba:
Kó ÓtaniHrajú:
Jui Azuma, Anri Šiono, Acuko Enomoto, Risa Mizuno, Kana Hanazawa, Kózó Mito, Takehito Kojasu, Kazuki Jao, Masaja Onosaka, Tóru Ókawa, Marija Ise, Júto Nakano, Micuaki Madono, Rie Nakagawa (viac)Hrajú
Jui Azuma
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kuroko no basket (2012) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Mawaru Penguindrum (2011) (seriál)
Anri Šiono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Major (2004) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Aa! Megami-sama (2005) (seriál)
Acuko Enomoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Risa Mizuno
Japonsko
Najlepšie seriály:
Akame ga kill! (2014) (seriál)
Higuraši no naku koro ni (2006) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Kana Hanazawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Kiseidžú: Sei no kakuricu (2014) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Kózó Mito
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
NANA (2006) (seriál)
Takehito Kojasu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Kazuki Jao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Masaja Onosaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Tóru Ókawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Marija Ise
Japonsko
Najlepšie seriály:
Sósó no Frieren (2023) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Júto Nakano
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Mušiši (2005) (seriál)
Kami-sama hadžimemašita (2012) (seriál)
Micuaki Madono
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Rie Nakagawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Šinobu Macumoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Gintama (2006) (seriál)
Čifuju Jonemura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Nodame cantabile (2007) (seriál)
Gunslinger Girl (2003) (seriál)
Eyeshield 21 (2005) (seriál)