Diskusie - Doporučuji film
Doporučuji film
Tato diskuze je určená na doporučení, či tipy známých, či méně známých filmů, které jste viděli, nebo na které se teprve chystáte. Určeno všem uživatelům, nevhodné, či sprosté příspěvky mažu. Odkazy na stahování filmů, do pošty, nevhodné odkazy mažu také. Prudiče, či spamery, zabahním, jak by řekl pan Kulyk :-)
A v originál texaskom slangu by sa niečo nenašlo ? Najlepšie s hudbou čestných občanov
State Texas ZZ TOP
Single Father - výborný príbeh, úžasná britská angličtina, krásne prostredie. Skrátka čistý britiš :)
na príspevok reagoval Daddko
Ja poznám konkrétne okrem upgrade iba tieto tri a to To Live and Die in L.A. Darc a ešte The Veteran ale to preto, že ten prvý je starší, ten druhý to tak nejak dávalo zmysel a ten tretí je britský tak asi preto.
Upgrade (2018) nebo mě napadl Terminátor trojka :D
"Vyslovene akčný", že v zmysle nadupaný akciou (takže nie starší, ako "osemdesiatkový") a pritom nie ázijský... s minimálne horko-sladkým, ak už nie vyslovene zlým koncom? ...nepoznám. :(
Možno Sicario... Blok 99... Drive... alebo taký White House Down skončí dobre ale našťastie nie nevkusne najlepšie... a ešte "hrdinovia" Pain & Gain nedopadnú dobre, ale tam je to s nimi v riti od začiatku... hej, a nový Bond, ten je vyslovene akčný a vyslovene tragický! :D
na príspevok reagoval johnsnow
Zdravím všetkých chcel by som poprosiť viete odporučiť nejaký vyslovene akčný film ktorý končí zle poprípade horkosladko, skrátka nemá happyend. A poprosím nie ázijské, takých je dosť.
na príspevok reagoval mm13, HonzysKISS, Narcis
Už je to pridlho v zúfalo modrom... pritom akčná thriller parádička na pohľadanie: RUN HIDE FIGHT !!
na príspevok reagoval johnsnow
Ahojte potreboval by som odporučiť film s 3D animáciou, podobnou ako pri filme Vesmírný pirát Kapitán Harlock a Appleseed Alpha.
na príspevok reagoval CarnTheNunya
Ghost in the Shell, ať už v původní verzi z roku 1995 nebo ve verzi 2.0 z roku 2008
O dívce, která proskočila časem
Príspevok bol zmazaný administrátorom.
Archive 81 - podarenejšia mysteriozna miniseria. Konecne nieco lepsie z tohto zanru. A skoncilo to najlepsie ako mohlo.
Najhorší človek na svete. Zábavné, smutné, zľahka umelecké a zároveň civilné. Veľmi sa mi páčilo.
Díky moc !!! Enemy, Coherence, Mother!, a La cara Oculta(áno bola to pecka) som videl, ostatné nie takže pridávam do plánov :))
The Lighthouse
Enemy
Circle
The Wicker Man
Sound of My Voice
Coherence
Mother!
La cara oculta (Není to moc mystery, ale tak ten žánr to má a je to moc fajn snímek :D)
Ahojte vedeli by ste mi odporučiť mysteriózne filmy, štýlovo podobné niečomu ako tieto?:
Vivarium (2019)
El hoyo (2019)
Midsommar (2019)
The Room (2019)
Escape Room (2019)
The Ritual (2017)
na príspevok reagoval HonzysKISS
Smrtici epidemie
Zdrojovy kod
Maverick, Smolař, Krupier
Cela 99, Kriminal a další
Nebezpecna rychlost 1 a 2
Tah pescem
12 rozhněvanych muzu, Chicagsky tribunal a dalsi