Diskusie - horor fanoušci
horor fanoušci
Sleduje někdo The Walking Dead: The Ones Who Live (seriál) (2024)?
Sting mi přijde víc fantasy než Vermines, ale pořád to vypadá dobře. Každopádně na Vermines se těším víc no :D
James Wan is very interested in a new Friday the 13th movie.
"James Wan and Atomic Monster are very passionate about it."
já se nejvíc těšim na Quiet Place: Day One, a Alien: Romulus
Vermines je z roku 2023
na príspevok reagoval rollman1
No, to teda bude. Snad poprvý se mi stalo, že jsem si při traileru musel zakrývat oči a jen taktak jsem ho celej zhlédnul.
já pavouky taky nesnáším, ale jak píše Ondra, bude to výzva :-D
Ani tyhle dva hororový kousky v dubnu by nemuseli být špatný ... První znamení: Přichází satan! (2024), Abigail (2024)
na príspevok reagoval rollman1
Za mě určitě Mickey's Mouse Trap a Medvídek Pú 2. Ale ne, teď vážně, za mě to je A Quiet Place: Day One a Alien: Romulus. Ale četl jsem, že se i něco chystá s Pedrem Pascalem a bude to režírovat Zach Cregger a ještě se chystá nový Silent Hill a na to se dost těším
Je toho dost. JÁ se těším na další Saw a spoustu další Francie, případně konečně začně produkce toho nového Nezvratného osudu
Souhlas. Ještě bych zmínil třetího Terrifiera a MaXXXine. Oba tyhle snímky by určitě mohly taky zabodovat.
Ještě jsem si vzpomněl na Superposition. To se taky povedlo.
Za mě doporučuji z tohoto roku zatím tyto pecky -> Pavučina (2023), Mluv se mnou (2023), Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Vzhledem k tomu, že já žeru hlavně duchařiny, psycho horory, sekty a podobně :D Tak tahle série Saw už mě tolik nebaví. Každopádně ale i tak sem na tom byl v kině a musím říct, že to byl zas jeden z povedenějších dílů i když samozřejmě jednička je TOP.
Mě překvapivě hodně. Já mám celkově sérii rád, ale poslední kousky byly už takové meh. Tohle byl návrat k těm starým dobrým Saw :)
Subjektivní pocity jsem shrnul v komentáři, který se vyhýbá zlomovým spoilerům. Tedy asi takto:
Ari Aster je jiný. Tento axiom patrně akceptuje každý fanoušek hororového žánru, bez ohledu na skutečnost, zda-li mu tvorba tohoto svérázného režiséra imponuje či nikoliv. Mysteriózně laděné Děsivé dědictví (2018) i veselými barvami zalitý Slunovrat (2019), patřily sice mezi snímky, do kterých zvolna pronikal prvek psychedelie, ale přesto si oba počiny zachovaly smysl pro souvislé vyprávění svých příběhů, umocněný přísunem černočerného humoru. Nejnovější počin On se bojí, pracuje podobně jako dva výše uvedené snímky s tématem okolo strachu ze ztráty svobodné vůle a rovněž nemá problém s tím, být až krutě vtipným. Avšak tentokrát Ari Aster povolil uzdu abstraktním vjemům, které postupně opanují veškerý prostor. Na ploše téměř tří hodin buduje režisér pekelnou krajinu, do níž je vsazen hlavní hrdina filmu Beau (fascinující Joaquin Phoenix). Ten má "menší" problém. Kromě sociální fóbie, trpí strachem ze své vlastní matky. Tato premisa se táhne napříč několika časovými rovinami a postupně se ohýbá, všelijak láme a transformuje do bizarních tvarů. Nevinně vyhlížející Beau je obklopen klaustrofobní noční můrou a osudem z jehož spárů nelze utéct. Čtvrť, v níž náš hrdina přežívá je definována násilím a šílenstvím. Je to panoptikum výstředních, navzájem se požírajících postaviček. Jde však o pouhou předehru, před obrovskou vlnou budoucí úzkosti, která na našeho hrdinu čeká. Neustálá smůla, nedostatek osobního prostoru, strach z lidí a telefonáty od matky, což jsou nejděsivější okamžiky Beauova života. Aster do publika pumpuje svůj nelítostný smysl pro humor a zaplňuje prostor absurdním vývojem jednotlivých situací. Těžká psychologie zde kopuluje s černou groteskou, strach ustupuje ostré zábavě a celý ten bizarní cirkus je dochucen abstraktním kořením. Nejzajímavější, nejambicióznější a nejvíce vyčerpávající film, jaký Ari Aster doposud natočil.
na príspevok reagoval Keramos
Zatím ne, musím si najít 3 hodiny volného času :-D
Zdravím skupino, viděl už někdo On se bojí (2023)? Případně nějaké dojmy a pocity?
na príspevok reagoval J.Lajner
Uživateľ Keramos zmazal svoj príspevok.
Nie je to síce topka ale celkom pobavilo. Franšízu Boogeymana považujem za už dosť vyžmýkanú. Už prvá trilogia 1980-1983-1994 bola na konci síl. Druhá trilogia 2005-2007-2008 sa snažila o oživenie ale podľa mňa neúspešne. Rob Savage je dobrý režisér ale tento film nemohol naplniť jeho očakávania a v tomto ohľade tak jedno z najočakávanejších pokračovaní mainstream horor sklamalo.
No jako upřímně jsem se docela těšil, ale po těch recenzích mé nadšení kleslo... Talk to me vypadá dost nadějně, sice trailer mě moc nenadchnul, ale po recenzích se docela těším. Do českých kin by se to podle mě mohlo dostat.
Já si asi počkám na doma. Kolega to viděl a prej nic moc. Trailer samotný byl lepší. Jako pochválil vizuál atd. Přesto si myslím, že TALK TO ME, které zatím nemá u nás premiéru a doufám, že jí mít bude, bude mnohem lepší. Už první ohlasy jsou převážně nadšené
na príspevok reagoval Sebule
Ps. Těm návratům hororových značek se celkem daří, takže tím, jak oznámili ''Nový'' Nezvratný osud, tak doufám, že to taky vyjde a bude to gore jízda i s dobrým příběhem třeba. Tohle nesmí posrat.
Spokojenost. Já se za 1. skvěle bavil, za 2. mi to dalo vše, co jsem chtěl. Občas to bylo creepy, občas vtipně creepy a hlavně solidně brutální a nepříjemné. 2013 je víc takový špinavější, ale tohle mě hodně bavilo. Přeji tomu úspěch :)
Souhlas, asi se už nedočkáme letos v kině větší divočiny.
na príspevok reagoval Astaroth12, rollman1
Čaute, tak jaké jsou pocity z Evil Dead: Rise??
na príspevok reagoval Mileven11, Astaroth12, rollman1
Uživateľ Mileven11 zmazal svoj príspevok.
Ide čisto o atmosférický horror. Ak poznáš Brada Andersona a jeho filmy Mechanik (2004) , Expres smrti (2008) , Tiesňová linka (2013) a jeho posledný Blood (2022) tak vieš o čom hovorím. Toto bola by som povedal taká je prvotina atmosférického horroru. Session 9 je jediný čo som zatiaľ nevidel. Nejde o žiadne gore a podobne ale z jeho filmov fakt mrazí . Anderson je jeden z najlepších na vytvorenie desivej atmosféry.
Pravda. Přijde mi to ale docela zajímavé, že vlastně tam bude hodně gore, zároveň to je na téma démoni a duchů. Jsem zvědavý no a těším se :-)