Diskusie - Najlepší seriál od Netflixu
Najlepší seriál od Netflixu
Ktorý seriál po prípade film od Netflixu sa vám páčil najviac?
Ze seriálů:
1. Dark
2. Ozark
3. Narcos
Z filmů:
1. Ďábel
3. Vyproštění
A za pár minut se vrhám na novou adaptaci Na západní frontě klid, která se sem pravděpodobně zařadí také!
Aktuálně super pecka : Cobra kai
Tvoje topka mě přivádí na otázku - Co říkáš, že Disney + připravuje nový seriál o Daredevilovi? :)
Pro mě je to jednoznačně Daredevil (seriál) (2015) a Stranger Things (seriál) (2016) ale jinak k tomu nejlepšímu patří Arcane: League of Legends (seriál) (2021), The Punisher (seriál) (2017) a pro mě nově zhlédnuté originální Love, Death & Robots (seriál) (2019) (určitě bych našel další ale momentálně si nemohu vzpomenout :D)
na príspevok reagoval UhLee
Archive 81 je to nejlepší co se povedlo Netflixu natočit za posledních pět let. Těch korejských sraček se brzo přežerete a zjistíte že je to jedno a to samý. 🤪 A téměř vždy se jedná o hranou verzi mangy nebo anime takže o originalitě si můžeme nechat jen zdát. 😋
S tím naprosto souhlasím. Herečky byly v All Of Us Are Dead fakt hrozně cute a zároveň hezké.
Druhá séria Bridgertonu je aspoň podľa mňa kvalitnejšia ako tá prvá. Nie je tak nudná, ani povrchná.
Na HBO Max můžu doporučit detektivní seriály True Detective - první série naprostá mysteriózní a špinavá dokonalost. Matthew McConaughey a Woody Harrelson si neskutečně dávají. Potom je tam ještě Mare of Easttown, které je mrazivé a depresivní vyšetřování vraždy. Kate Winslet ukazuje, že v ní je ještě pořádný kus hereckého umění. Desítková záležitost.
Ten korejský seriál jsem viděl a mi osobně se třeba více líbila Squid Game. Ne kvůli hype nebo něčemu takovému, ale bylo to daleko víc úderné. Více mě to bavilo a epizody mi utekly daleko více. Zase abych vypíchnul nějaké pozitiva na All of Us Are Dead, tak to byly parádní postavy a smysluplně napsané dialogy. Taky cliffhangery byly parádní a vždycky jsem slintal, abych si mohl pustit další díl. Pak jsem ráno vstával do školy a vypadal jak jeden z těch zombíků.
na príspevok reagoval Ingtar2
Stranger things
No mňa napríklad Stranger Things baví a to dosť, no ale 100 ľudí 100 chutí. Mne sa zdá, že na HBO Max budú podobné veci ako na HBO GO.
La casa de papel and Ozark forever!!! Největší topky Netflixu. Líbil se mi i 13 reason why (znám jen 1.serii), Hra na oliheň a Narcos. Uvádím schválně i Designated survivor - poslední série byla u Netflixu.
Nejradši mám asi Crashing.
Stranger things bolo tiež také meh, prvé dve série som si poctivo vytrpel :D Dobré miesto nepoznám a Sex Education je síce fajn, ale s vtipmi je to hit or miss a často je to skôr ten miss, no. A od HBO max z hlavy vymenovať neviem nič, viete mi priblížiť čo tam je?
na príspevok reagoval AndrewNewman
No neviem, napríklad také Casa de Papel ma absolútne nebavilo.. to isté ku Witcherovi ktorý je dosť nudné fantasy v druhej sérii..
na príspevok reagoval AndrewNewman
Dlhodobo tvrdím, že Netflix má celkom problém spraviť dobrý original seriál a film s postavami, ktoré nie sú otravné, a jedinou výnimkou z tohoto pravidla je Kórejská tvorba. Čiže za mňa najlepšie od Netlixu je Jigeum Uri Hakgyoneun. Feel free argumentovať proti :D
na príspevok reagoval AndrewNewman, UhLee
Najviac originálny je podľa mňa seriál Sex Education.