Recenzie (1 383)
Bez dychu (2010)
Mám taký pocit, že Roschdy Zem je zárukou dobrého filmu. Pripomínajú mi dobré francúzske filmy z minulosti i keď v novom šate.
Kronika (2012)
Chýbali mi tu aspoň nejaký symatickí herci. Inak je to zbytočne stravený čas pre TV
Nezastaviteľný vlak (2010)
Niekedy niet čo napísať, ale v tomto filme funguje charizma Denzela Washingtona.
Nech vojde ten pravý (2010)
Zvláštné, pomuré a tak trochu pravdivé.
Colombiana (2011)
Odvážne dievča, na ktoré sa dá pozerať. Taká tmavá Nikita.
Nezvratná diagnóza (2011)
Zaujímavé vyrovnanie sa s chorobou a taktiež veľmi pekne ukázane vzťahy medzi ľudmi. I blízkymi príbuznými.
Udri a zdrhni! (2012)
Totálna hlúposť
Škola života (2004)
Zbytočne dlhé.
Nezastaviteľní (2013)
Bláznivá strielačka, ale má to šťavu.
Rodinu si nevyberáš (2011)
Typické pre komédie s Jean Renom. Sú bláznivé, ale zabavia. Niekedy keď dve lesbičky hľadajú dieťa môže to dopadnúť hociako.