Posledné recenzie (35)
Pokrevní sestry (2022) (seriál)
Pořádnej nollywoodskej biják, tak jak ho máme rádi. Samozřejmě že na docenění kvalit nollywoodu musí bejt divák trochu jebnutej úchyl a fajnšmekr se znalostí reálií. Už jsem to dala podruhý a furt dobrý.😆
Krev a voda (2020) (seriál)
Kdyby sestříhali těch 15 hodin na 2, bylo by to zajímavý drama. Takhle to byla taková africká variace na Beverly Hills 90210. Myslím, že jsem mimo cílovku, před čtvrt stoletím bych asi byla nadšená víc.
Bratia (2023)
Kdybych ten příběh detailně neznala, tak po celý film nevím, kdo je kdo, protože nic jako seznámení se s postavami neproběhlo, všichni vypadali stejně, chovali se stejně. Říkala jsem si, jestli film přinese něco nového, co by mě přimělo vnímat Mašíny jinak než jako pomatený vrahy, kteří obětovali i vlastní rodinu, a to se nestalo. Napětí a drama se taky nedostavilo. Převyprávěná stokrát známá pohádka.