Posledné recenzie (85)
Duna: Časť druhá (2024)
Zvukovo najlepší zážitok aký som zatiaľ zažil v kine. Dejovo konzistentné napriek nie úplne jednoducho napísanej predlohe a Zimmer prekonal sám seba. Toto je možno sci-fi udalosť dekády len o tom ešte zatiaľ nevieme. 9/10
Bastard (2023)
Mikkelsen bezchybný, záporak extra nepríjemný, atmosféra odzbrojujúco chladná. Takéto veci jedine z europskej produkcie. 8/10
Ostré předměty (2018) (seriál)
Keby sa to tak strašne nevlieklo, výsledok mohol byť veľmi silný. Vallée vedel vytvoriť nepríjemné kúsky ale tu ukazuje strašnú malátnosť jak zvratmi tak chovaním postáv. 5/10