Posledné recenzie (10)
American Horror Story - Delicate (2023) (séria)
Miluju AHS, tohle je ale nejhorší série. Vždy netrpělivě čekám na každou další. Tohle se ale opravdu nepovedlo.
Korunný princ (2015) (TV film)
Po dlouhé době, moc pěkná pohádka. Hádek borec, Abrhám bezkonkurenční a Kříž Pakosta taktéž. Opravdu jsem se nasmála.
Láska nebeská (2003)
Celou dobu mě film nějak míjel. Dnes jsem viděla poprvé a mohu říct že se mi docela líbil. Lví podíl na tom má Alan Rickman a Bill Nighy. Jinak učebnicová americká komedie.