Posledné recenzie (3)
G.I. Joe (2009)
Na tenhle film jsem čekal hodně dlouho a vyplatilo se! Je to sice taková "pohádka", ale heslo zní: efekty především :) Rozhodně jsem se nenudil, ba naopak, příjemně jsem se bavil a film si patřičně užil, tohle je prostě z mého soudku... :)
Sprisahanie (2009)
Echelon Conspiracy jako by z oka orlovi vypadl, nicméně se mi mnohem více líbil než právě Eagl Eye. Sice jsou některé scény místy laciné a je vidět menší rozpočet, ale i tak je mi EC mnohem víc sympatické. Stojí za shlédnutí, nenudil jsem se a malé bezvýznamné plus za Prahu ^.^
Far Cry (2008)
Na jedno shlédnutí za dlouhých zimních večerů to ujde. Když pominu chvílema tupé texty, rozporuplnou hudbu (někdy dobrá, ale povětšinou mimo mísu) a slabé herecké výkony, tak bych dal 2,5 *, ovšem 3 je moc, takže za 2 btw: Emmanuelle Vaugier celkem ušla :)