Posledné recenzie (1 361)
Thor: Láska a hrom (2022)
Já měl pocit, že sleduji parodií na Thora... škoda 😞
Duna: Časť druhá (2024)
10/10 neskutečně atmosférické dílo! Napětí se stupňuje a já bych okamžitě chtěl 3 ! Přesně proto vznikl Holywood... wow
Creed III (2023)
Mám rád tento styl filmu. Žádná velká věc se nekoná, no motivační klasika 90 let. 7/10 Také to boží Béčko... Hezký, ale k hovnu... souhlas !