Posledné recenzie (602)
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Chapu, ze doba si takovy namet zada, ale tahle parta je na cyber security a AI hrozby fakt stara…dejove trochu bordel, na poradneho zaporaka asi uplne nezbyl budget, kulha to a nijak extra to nebavi, prekvapive ani akce. K predchozim dilu lehce az nedustojne.
Špirála: Saw pokračuje (2021)
Hmm…je to relativne normalni becko, asi jako vetsina Saw filmu. Bez napadu, invence, par hezky bizarnich smrti…ale co mel proboha znamenat ten nezdrave vyhlizejici 57lety Chris Rock, navic notne riznuty nejakym CGI? A wtf proc skoro v 60 hraje postavu, ke ktere se vsichni chovaji jako k zelenacovi…to je fakt ulet
Vražedné stíny (2022) (TV film)
Divny film…defakto pouze smesice, casto nesouvisejicich, scen se silenym mnozstvim postav, ktere se chovaji naprosto nelogicky…na zaver divne a vlastne zadne poradne rozuzleni…pusobilo to jako prequel k nejakemu serialu…ztrata casu