Recenzie (277)
Americká noc (1973)
Nádhera....To je prostě atmosféra, která člověka nutní zasnít se a stát se alespoň na chvíli členem štábu...
Strážca (2006)
Chtěl bych dát víc, ale trocha pachuti tam je...Chybí tam závěrečný twist..
Sudcova noc (1983)
Skvělý film břitce si pokládající zákaldní právní a filozocficko právní otázky...!
Tron (1982)
Čtyři hvězdy dávám jen kvůli datu vzniku....člověk by nevěřil, že osmička neznamená devítku...
Peklo s princeznou (2009)
Je až neuvěřitelné, že dnes prostě není možné dostat pořádnou pohádku...proč to musí být laskavé, stupidní, bez zvratů a bez chuti?
Sociálna sieť (2010)
Velmi těžko se tento film vnímá i hodnotí...Patrně není pravdivý, nicméně záměrem bylo asi víc, než popsat současný fenomén..spíše jde o vykreslení charakterů, zrady a zklamání, úspěchu či vzpoury proti zavedeným pořádkům. Není to fér vůči pravému Markovi, ale jako model lidské společnsoti (chcete-li sociální sítě) je to velmi výmluvné... Navíc herecké výkony sjou perfektní, naprosto! A to i vedlejší role, zejména Justin Timberlake a Armie Hammer!
Blbec na večeru (2010)
Zoufalá napodobenina výtečného francouzského filmu...až se člověkl diví, že do toho zúčastnění šli...pár vtipných hlášek nepřetvoří ubohost ani v průměrnou komedii...
Päť lupičov a stará dáma (1955)
V dnešní době to již bohužel postrádá spád, ale některé momenty stále zavdávají k upřímnému ironickému úsměvu:) PS: Herbert Lom opět rulez:)
Mission: Impossible 3 (2006)
Perfektní zážitek...neuvěřitleně mě to vtáhlo do děje a to se mi již dlouho nestlo, navíc nucená emaptie!
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Tři a půl..ale něco tam prostě chybělo...