Posledné recenzie (955)
Vražedné dýky (2008)
U tohohle mám trošku rozpolcený pocity. Na jednu stranu se na to dá koukat , a říkám si že je to hodně hodně a ještě jednou hodně slabí průměr co si nikdy víc nepustím ale místy to šlo, ale bohužel na druhou stranu je tam extrémně přehnaných a nereálných scén které do očí bijí. U těch soubojů jsem opravdu nevěděl jestli to brát vážně nebo spíš s humorem.
Nite Tales: The Series (2009) (seriál)
1. díl: Ray J , 2.dil Black widow a 3dil Essence atkins. Nevím jestli toho je víc ale našel jsem jen tyto tři díly. Po 25 minutách. Atmosféra by šla ale ten děj dost pokulhává.
Gladiátoři (2010)
Dneska jsem shlédl tenhle film na dvd pod názvem země gladiátorů. No musím říct že to byla pořádná nálož exkrementů. Sex ve filmu stál za hovno, děj stál za hovno, a ty souboje byli tak příšerně natočené že se na to nedalo dívat.. Do toho ještě nesympatický herci bez špetky talentu. Propadák!