Posledné recenzie (247)
Flash (2023)
Čakal som jednoduché DC a dostal som čosi viac - príjemný humor, dobrý vizuál, podnet k premýšľaniu a rýchle uplynutie času počas cestovania. Jasné, nie je to filozofické dielo a niekoľko vecí naštve, ale nenudilo ma to a to ráta. Odporúčam.
Equalizer 3: Posledná kapitola (2023)
Ako ukončenie príbehu to celkom sedí a ladí, ale asi som mal iné očakávania. Príbeh akoby chcel zdôrazniť len nevinnosť bežných ľudí a opomenul viacero právd o talianskej spoločnosti. Nebolo to zlé, ale asi som očakával hlbšiu zápletku a psychológiu. Napriek tomu odporúčam.
Posledný súboj (2021)
Túto recenziu píšem po dlhšej pauze, ale musím povedať, že sa mi zapísal do mysle so zvesťou škatuľkovania - chlapi sú buď mocichtiví neschopáci alebo mocní zvrhlíci a len u žien je pravda a budúce blaho. Aj keď pekne natočený a dobre vystavaný film, predsa u mňa feministický odkaz zanechal silnú pachuť.