Posledné recenzie (86)
Kráľ Artuš: Legenda o meči (2017)
A badass movie.
Justice League (2017)
Suicide Squad zas a znova.. :(
Wind River (2017)
Najskôr som dal 4, po malom zamyslení ale plných 5. Pre mňa je to rovnaký prípad ako pri Hell or High Water. Tomu filmu, v rámci toho čím je, vlastne nie je čo vytknúť.