Posledné recenzie (22)
Alcatraz (2012) (seriál)
Uf no po štyroch dieloch mierne sklamanie, a to som od tohto seriálu ani nič neočakávala. Ešte tolerujem veci ako jeden diel - jeden väzeň a poodhalenie jedného tajomstva, prípadne veci typu "kliknem trikrát na myš a počítač mi vyhodí všetky informácie, čo chcem vedieť" alebo úplné náhody - keď sa hlavná hrdinka pozrie z okna a zrazu presne vie, čo má zločinec za lubom.. ok. čo mi ale naozaj vadí, je hlavne casting - hlavná dvojica k sebe vôbec nepasuje, Garcia hrá presne to, čo v Lost, akurát tam jeho hlášky pekne dopĺňali dej, tu vyzerá, že nevie, čo so sebou. Ako sa v sriáli ocitla Sarah Jones mi je ešte väčšou záhadou, pretože jej postava väčšinu času len blbo čumí.. Dávam tomuto seriálu diel, maximálne dva a uvidím, či pri ňom zostanem. Hodnotenie neskôr.
Diablova dielňa (2007)
Tak mrazivá morálna dilema, aká ide z tohto filmu, sa len tak nevidí. Pritom navyše tvorcovia nesúdia ani nemoralizujú, len ukazujú iný pohľad na život v koncentráku. Hlavná postava nie je žiaden hrdina, len človek, čo chce prežiť.Dobrý herecký výkon "Stockiho" a celkovo - ten Oscar je zaslúžený.
Sviňky (2009)
Silný príbeh o hľadaní východísk zo zlej situácie, ktoré nakoniec žiadnymi východiskami nie sú. Jediné, čo sa filmu dá vytknúť je asi fakt, že to celé na mňa pôsobilo trochu zveličene a prekombinovane - nájdeme tu totiž všetko - zlú finančnú situáciu, nezamestnanosť, bezradnosť, náboženstvo, lásku, premenu, zločin, pomstu, silu peňazí atď atď.. O Filipovi Garbaczovi ale asi budeme ešte počuť. Skvelá vákon.