Posledné recenzie (28)
Na hrane zajtrajška (2014)
Bezvadný, ale když on ten konec je divnej!
Percy Jackson: More oblúd (2013)
Mnohem horší než pohodová, příjemná jednička snad ve všech ohledech, pro mě osobně zklamání roku. Asi neměli dost prachů na předchozí herecké obsazení, takže Chirona hraje někdo úplně cizí a bohové radši vůbec nevystupujou. Horší scénář, míň napětí, věci, co prostě nedávaly smysl (jak proboha vyjeli s tou LODÍ na hladinu místo toho, aby se potopili jako šutr?!) . Nejdu ještě níž jenom kvůli koulím, které to chce mít, abyste zabili v první scéně filmu dítě, a taky za skvělou pětiminutovku s Nathanem Fillionem. To je prostě pán. A mimochodem, rada do příště. Je v pohodě, aby vstala z mrtvých jedna postava, ale tady se to stane asi šestkrát. Pak už to trochu ztrácí SMYSL, nemyslíte?
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Temnější, vyspělejší, lépe natočené i zahrané než většina ostatních filmů této kategorie. I jiných kategorií.