Recenzie (51)
Sex podľa abecedy (2007)
Blbost. Ani jsem to pořádně nedokoukala. A to jsem si myslela, že jsem na takovéhle sr*čky zvyklá...
Úsměvem ke štěstí (2007)
Nádherný snímek, který dokáže ten úsměv vykouzlit naprosto každému :)
Sex v meste (1998) (seriál)
Myslím, že tohle je film hlavně pro "starší" ženy, kterým to zkrátka dává jakousi "naději", že je někde lépe a že má někdo horší, nebo absurdnější problémy, než mají ony. Ale i tak jsem se u toho dost pobavila i já. Nevím co dodat. Kdybych rozebírala děj, zněl by neskutečně trapně - Ona chtěla jeho, ale Pan Božský nechtěl ji, tak se rozešli, pak se dali dohromady a ona kvůli němu podvedla někoho jiného... Jo a pak tady jsou ještě ty ostatní. No uznejte, že to zní docela dost jako nějaká nízkorozpočtová...věc. (Nechceme být přece vulgární :) Ale o tom to všechno je.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Upřímně, podle toho, co jsem slyšela jsem čekala větší "odvaz". Nápad velmi pěkný i zpracování (včetně výběru herců) velmi povedené, ale... Zkrátka mě děj nedokázal pořádně vtáhnout. Každý mě ale říká: "Neboj, to se časem zlepší. Mě se to taky začalo líbit až u třetí série.". Tak to pardon, ale to se teda nekonalo a jinak si myslím, že by mě seriál měl vtáhnout už prvním dílem. Samozřejmě znám i výjimky, ale tohle mezi ně rozhodně nepatří.
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Úžasný film plný dobře promyšlených vtípků, satiry a ironie, které nenápadně nesou poselství - problém lidské společnosti dneška - kuřáctví, alkoholismu.
Vrahúni (2010)
Začátek trochu nudný a hodně předvídatelný, ke konci už docela dobrá zábava, která díky akčním scénkám velmi rychle ubíhala, i když to bylo trošku "přepísknuté".
Sila lásky (2005) (seriál)
Horší slátaninu jsem v životě neviděla. Jednu hvězdu dávám jen kvůli své mamce, která u toho šije a plete :)
Hry o život (2012)
Velmi jsem ocenila přesnost s knižní předlohou. Většinou se mi stává, že když si přečtu knihu, film velmi zklame mé představy, ale tohle bylo téměř stejné. A celkový příběh je také velmi pěkný. Všechno tohle sci-fi se dá převést do reality a historie lidstva. Film, který si podle mě na nic nehraje a ukazuje krutou a zvrácenou mysl lidí, kteří se nestydí zabíjet malé děti...
Krvavá hostina 3: Šťastný konec (2009)
"Co to sakra bylo?", tohle si řekne asi každý na konci celé trilogie. A poselství filmu? Nikdy se nevzdávej. A jestli můžu citovat jednu z oblíbených hlášek: "To ses naučil u maríny?" "Ne, z Ramba III." Zkrátka mě to občas málem položilo na stůl. :)
Vlkolak (2010)
Docela dobře zpracované, trochu nepředvídatelné (což mám ráda), ponuré a napínavé, někdy i docela strašidelné. Konečně film, který vidí vlkodlactví, jako prokletí a ne zábavu. Stylem mi trochu připomíná Van Helsinga. Ale taky je to občas trošku nudné.