Posledné recenzie (5)
Dogville (2003)
Originální, poutavé zpracování. No a ten závěr.. pro mě nečekaný, a proto perfektní.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Spin-off od původního SG. Obsahuje především více propracované postavy a jejich život, seriál není jen suché sci-fi. K jednotlivým dílům je velmi vhodně zvolena dramatická hudba, která nádherně dokrášluje atmosféru. Jako velký plus také shledávám, že jednotlivé díly na sebe většinou navazují a tudíž tvoří jeden celistvý příběh. Veliká škoda, že se seriál nakonec zrušil a skončil 2.sérií. Konec byl ale takový, že je možné na něj navázat, tak snad třeba jednou... Moje celkové hodnocení 90%.
Sofiina voľba (1982)
Nejprve jsem se dostal ke knize, a ta se mi líbila víc. Ale film mě také zaujal. Dobře vybraní herci, zvlášť představitel Nathana, se dost podobal tomu, kterého jsem si představoval při četbě. Další dvě z hlavních rolí, Sophie a Stingo, byly taky pěkně zahrány. Také se mi dost líbil kontrast mezi chvílemi naprosté pohody a klidu se záblesky strachu z minulosti, a někdy navíc i s Nathanovým šílenstvím. Očekával jsem trochu působivější film, ale to bude způsobeno tím,že jsem ten celý příběh prožíval už podruhé. Moje celkové hodnocení 90%.